حرف‌های عابدزاده قبل از ترک ایران
کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مشکل شخصی در دیدار با ستارگان میلان غایب خواهد بود، اما با این حال گفت: امیدوارم هواداران پرسپولیس در روز خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا حضور پرشور و پرشماری در ورزشگاه آزادی داشته باشند.
احمدرضا عابدزاده، کاپیتان اسبق پرسپولیس قبل از ترک ایران در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: حدود ۱۰ روز پیش در سالن بدنسازی به اتفاق مهدی مهدوی‌کیا دوست و همبازی خوبم تمرین می‌کردیم، مهدی درباره بازی ستارگان میلان و پرسپولیس چیزی به من نگفت. تا آن زمان آقای رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در این باره موضوعی را با من مطرح
نکرده بود.
دو روز پس از تمرینی که با مهدوی‌کیا داشتم بلیت پرواز به آمریکا را رزرو کردم. از طرفی دیگر دانشگاه بزرگی که قرار است با آنها در آمریکا قرارداد ببندم زمان و ساعت جلسه برای توافق و عقد قرارداد را به من اعلام کردند. به هر حال آنها نظم و انضباط و دیسیپلین خاص خود را دارند و نمی‌شود که دقیقه ۹۰ همه برنامه‌های آنها را به هم بزنم. به همین دلیل بنده از حدود ۸ - ۷ روز پیش بلیت پرواز به آمریکا را گرفتم و در آمریکا با یک دانشگاه بزرگ برای همکاری ورزشی مذاکره خواهم کرد و به این ترتیب در دیدار ستارگان میلان و پرسپولیس نمی‌توانم به میدان بروم.
احمدرضا عابدزاده در ادامه گفت: این یکی از بازی‌های بزرگ است که برگزار می‌شود و آقای رویانیان برای برگزاری این بازی تلاش‌های زیادی کرده و مطمئن هستم که همه از برگزاری چنین دیداری لذت خواهند برد. مهدی مهدوی‌کیا یکی از بازیکنان خوب، بااخلاق و دوست داشتنی فوتبال ما است و ما از دیرباز با همدیگر رابطه‌ای صمیمانه و نزدیک داشته‌ایم، اما با این شرایطی که به‌وجود آمده نمی‌توانم در بازی ستارگان میلان و پرسپولیس که بازی خداحافظی مهدوی‌کیا نیز هست حضور داشته باشم.