وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه این وزارتخانه هیچ دخالتی در انتخابات کمیته ملی المپیک نخواهد داشت، گفت: ترجیح می‌دهم سازمان ورزش و از جمله کمیته ملی المپیک توسط متخصصین اداره شود. وی همچنین تاکید کرد که تمایلی به خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ندارد چون فکر می‌کند انجام این کار مشکلات این دو باشگاه را حل نمی‌کند.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمود گودرزی در پایان مراسم تودیع و معارفه وزرای پیشین و جدید وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران با ابراز امیدواری از ادامه تعامل سازنده تاکید کرد که همیشه پاسخگو خواهد بود. وی در ادامه به برخی پرسش‌های خبرنگاران به این شرح پاسخ داد.
وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که رویکرد این وزارتخانه در مورد انتخابات کمیته ملی المپیک چیست؟ و ترجیح می‌دهد رییس این کمیته با چه شاخصه‌هایی انتخاب شود گفت: در مورد انتخابات کمیته ملی المپیک نه خودم و نه هیچ یک از مدیران اجرایی نزدیک به من حق دخالت نداریم. هرکس باید در چارچوب قانون عمل کند، انتخابات هم باید با اساسنامه برگزار شود.
وزیر ورزش و جوانان در مورد خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال به یک نکته اشاره کرد و گفت: یکی از دانشجوهای من برای تز دکترای خود موانع خصوصی‌سازی در فوتبال را انتخاب کرد و اتفاقا روی این دو باشگاه هم شروع به کار کرد به همین دلیل وقتی وزیر ورزش و جوانان شدم او را از طرف خودم مامور کردم تا در این رابطه با سازمان خصوصی‌سازی ارتباط بگیرد. در واقع یک کارگروه از طرف من، یک کارگروه از طرف سازمان خصوصی‌سازی و یک کارگروه هم به نمایندگی از صالحی امیری این بحث را پیگیری می‌کنند.
وی تصریح کرد: البته من خیلی باور ندارم که با خصوصی شدن مشکل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حل شود باید بستر این موضوع به لحاظ فرهنگی و اجتماعی فراهم شود. شاید در کل خصوصی‌سازی خیلی خوب نباشد و حتی شاید این دو تیم را به واسطه خصوصی‌سازی عجولانه از دست بدهیم، در حالی که می‌خواهیم آنها را قوی‌تر کنیم.
وزیر ورزش و جوانان در پایان تاکید کرد: استقلال و پرسپولیس دو تیم وابسته به دولت هستند و باید به لحاظ مالی پشتیبانی و تامین شوند این دو تیم بدهی زیادی دارند و باید فکری به حالشان کنیم.