مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به مدیر عامل باشگاه روبین کازان، از آمادگی باشگاه پرسپولیس برای برپایی اردوی آماده‌سازی تیم روبین‌کازان در ایران و بازی دوستانه با پرسپولیس خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، در پی انتقال علیرضا حقیقی به روبین کازان و ارتباط دیرینه علی دایی با «قربان دردیف» سرمربی روبین کازان
و همچنین با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که بین دو باشگاه در جریان سفر مدیر عامل و سرمربی پرسپولیس به روسیه امضا شده بود، مدیرعامل باشگاه روبین کازان هفته گذشته با ارسال نامه‌ای به محمد رویانیان از برپایی اردوی روبین کازان در تهران و برگزاری یک بازی دوستانه با پرسپولیس خبر داد.
محمد رویانیان هم چهار روز پیش در نشست با نماینده باشگاه روبین کازان درباره زمان و مکان برپایی اردوی پنج روزه این تیم در تهران و برگزاری بازی دوستانه پرسپولیس و روبین کازان
به مذاکره و تبادل نظر پرداخت.
مدیر عامل پرسپولیس در پی این مذاکرات و هماهنگی‌ها، با ارسال نامه‌ای به مدیر عامل باشگاه روبین کازان، وی را از آمادگی باشگاه پرسپولیس برای میزبانی تیم روسی در تهران مطلع کرد.
رویانیان و دایی در جریان سفر به تاتارستان روسیه با امضای تفاهم‌نامه‌ای توافق کرده بودند که تیم روبین کازان در ژانویه امسال ضمن برپایی اردوی چند روزه در تهران، دیداری دوستانه با پرسپولیس داشته باشد و تیم پرسپولیس نیز متقابلا در تابستان ۹۳ برای برگزاری بازی دوستانه و اردوی چند روزه راهی کازان شود.
در پی این مذاکرات تیم روبین کازان دی ماه امسال (ژانویه ۲۰۱۴) به تهران سفر خواهد کرد و احتمال دارد علاوه بر برگزاری بازی دوستانه با پرسپولیس، یک بازی تدارکاتی دیگر داشته باشد که باشگاه پرسپولیس مقدمات دیگر بازی دوستانه کازان را فراهم خواهد کرد.
رویانیان همچنین در نامه ارسالی خود از مدیر عامل باشگاه و سرمربی تیم روبین کازان برای سفری چند روزه به تهران به منظور بازدید از امکانات تمرینی و اردویی پرسپولیس و همچنین انجام مذاکرات نهایی دعوت به عمل آورد.