رویای کودک بوسنیایی برآورده نشد
کاپیتان تیم ملی فوتبال سوئد حاضر نشد رویای کودک خردسال بوسنیایی را قبل از مرگش برآورده کند. چند وقت پیش «خیرالدین»، کودک مسلمان بوسنیایی که از سرطان خون رنج می‌برد، اعلام کرد که آرزوی او در آخرین لحظات عمرش دیدن زلاتان ابراهیموویچ است، اما رویای این کودک مسلمان برآورده نشد و گرفتاری بیش از حد ایبرا باعث شد تا خیرالدین بدون برآورده شدن رویایش دیده از جهان ببندد.
خانواده «خیرالدین» چند بار با ابراهیموویچ تماس گرفتند تا بر بالین کودکشان حضور یابد، اما کاپیتان تیم ملی فوتبال سوئد هر بار به بهانه پر بودن برنامه‌هایش و مشغله بیش از حد درخواست آنها را رد کرد. آنها برای تحقق رویای کودک خود دست از تلاش بر نداشتند و به پاریس سفر کردند تا شاید در آنجا بتوانند ابراهیموویچ را از نزدیک ببینند. باشگاه پاری سن ژرمن
با درخواست ملاقات خانواده «خیرالدین» با ابراهیموویچ موافقت کرد؛ اما زلاتان حتی در پاریس هم حاضر نشد با این هوادار خردسال دیدار کند و بار دیگر مشغولیت بیش از حد خود را بهانه آورد.ابراهیموویچ هر چند حاضر نشد با این کودک خردسال ملاقات کند، اما پیراهن خود در دیدار برابر بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا را برای «خیرالدین» فرستاد و روی آن نوشت: «خیرالدین، بسیار به تو فکر می‌کنم.»