حمایت همه جانبه از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان
روسای فدراسیون‌های ورزشی وجمعی از اساتید دانشگاه‌های کشور به‌صورت جداگانه حمایت خودشان از کاندیدای پیشنهادی وزارت ورزش را اعلام کردند.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در نشستی که با حضورمحمود گودرزی؛ وزیرپیشنهادی ورزش و جوانان با بیش از ۵۰ رییس فدراسیون، معاونان و مدیران کل ستادی این وزارتخانه برگزار شد، هریک از حاضران نظرات خود را پیرامون بررسی راهکارهای برون رفت از مشکلات این وزارتخانه اعلام کردند. در این جلسه روسای فدراسیون‌ها مطالبی را پیرامون شرایط کنونی ورزش ارائه کردند و در پایان حمایت خود را ازگودرزی اعلام کردند.
همچنین جمعی از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های مختلف کشور در نامه‌ای خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی حمایت خودشان از دکتر گودرزی را اعلام کردند. آنها همچنین ابراز امیدواری کردند تا مجلسی‌ها این بار با اعتماد به چهره‌ای ورزشی، این جامعه بزرگ را از نگرانی خارج کنند.
محمود گودرزی دراین نشست با مهم خواندن مقوله ورزش درکشور، رونق بخشی و برنامه ریزی برای توسعه پایدار ورزش را منوط به تعامل، حرکت جمعی و هم افزایی عنوان کرد و افزود: با این بینش می توان بیشترین و بهترین خدمات را به ورزش و مردم ارائه کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه هدف جامعه ورزش سربلندی ایران در میادین مهم ورزشی است، تلاش در این خصوص را وظیفه‌ای مهم عنوان کرد و گفت: ما سرباز نظام و آماده خدمتگزاری در هر پست و مقامی هستیم.
وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان در این نشست نگرش مقطعی و برنامه ریزی براساس امور روزانه، بدون ترسیم چشم انداز را افت توسعه ورزش دانست و گفت: این اتفاق زمانی رخ می دهد که مدیران، برنامه ریزان و سیاستگذاران درحوزه کاری خود احساس امنیت نداشته باشند.