پیروزی پرگل آبی-اناری‌ها با درخشش فابرگاس
هفته سیزدهم رقابت‌های لیگا با انجام چهار دیدار به پایان رسید که در حساس ترین بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه پرگل چهار بر یک میزبانش رئال بتیس را در هم بکوبد و به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی ادامه دهد.

گل‌های بارسلونا را در این دیدار نیمار(۳۶)، پدرو(۳۷) و سسک فابرگاس(۶۳ و ۷۹) به ثمر رساندند.
نکته جالب این دیدار آسیب دیدگی لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا بود که در دقیقه ۲۱ از بازی به ناچار تعویض شد و جای خود را به آندرس اینیستا داد. این برای سومین بار در این فصل است که مسی با آسیب دیدگی مواجه می‌شود. او در دیدار برابر رئال بتیس برای پنجمین بازی پیاپی از زدن گل بازماند که این از فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۸ تا الان بی‌سابقه بوده است.
ستاره بارسلونا در این دیدار سسک فابرگاس بود که دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. بارسلونا با این پیروزی ۳۷ امتیازی شد و به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی ادامه داد.
در دیگر دیدار حساس، اتلتیکو مادرید با تساوی یک بر یک برابر ویارئال متوقف شد تا اختلاف این تیم با بارسلونا صدرنشین به سه امتیاز افزایش یابد.
در این دیدار که در ورزشگاه خانگی ویارئال برگزار شد شاگردان سیمئونه آرژانتینی بازی را بهتر شروع کردند و در دقیقه ۲ به گل رسیدند، اما اوشه مهاجم نیجریه‌ای ویارئال در دقیقه ۷۹ گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند تا امتیازها تقسیم شود.
نتایج دیگر دیدارها:
والنسیا ۲ وایادولید ۲
اسپانیول یک سویا ۳
منچستریونایتد برابر آرسنال به برتری رسید
دیدار تیم‌های فوتبال منچستر یونایتد و آرسنال با پیروزی شیاطین سرخ به پایان رسید.از هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، دو دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال منچستر یونایتد در ورزشگاه خانگی خود میزبان آرسنال بود که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود شیاطین سرخ به پایان رسید. روبین فن‌پرسی بازیکن سابق توپچی‌ها در دقیقه ۲۷ روی پاس وین رونی موفق شد شیاطین سرخ را یک بر صفر پیش اندازد.
منچستریونایتد با این برد ۲۰ امتیازی شد و آرسنال پس از ۹ هفته دوباره شکست خورد، اما با ۲۵ امتیاز در صدر جدول باقی ماند.در دیدار دیگر تیم فوتبال سوانسی مقابل میهمان خود استوک سیتی تن به تساوی ۳ بر ۳ داد.
تساوی رم، میلان و لاتزیو مقابل حریفان
هفته دوازدهم سری A یکشنبه شب با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین آنها تیم رم، صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها در خانه با تساوی یک بر یک برابر تیم ساسولو متوقف شد و فرصت افزایش حاشیه امنیت خود در صدر جدول را از دست داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این بازی آلساندرو لونگی، مدافع ساسولو که در دقیقه ۱۹ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، گل رم را به ثمر رساند و دومنیکو براردی در دقیقه ۹۰ کار را به تساوی کشاند. به این ترتیب رم که هفته گذشته نیز برابر تورینو تن به تساوی داده بود برای دومین هفته متوالی متوقف شد.
در دیگر بازی مهم امیلان در خانه کیه‌وو به تساوی بدون گل رضایت داد تا طلسم نبردن بازی‌های خارج از خانه‌اش همچنان پابرجا بماند. در این بازی ریکاردو مونتولیوو، کاپیتان و هافبک میلان در دقیقه ۸۳ از بازی اخراج شد. میلان با این نتیجه در رده یازدهم قرار گرفت.
در سایر بازی‌ها نتایج زیر رقم خورد:
جنوا ۲ ورونا صفر
آتالانتا ۲ بولونیا یک
کالیاری ۲ تورینو یک
پارما یک لاتزیو یک