`کوروش باقری سکته قلبی کرد
کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران دیروز ساعت شش صبح دچار سکته و ایست قلبی شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد تا مورد درمان و مراقبت‌های ویژه قرار گیرد. باقری پس از عملیات احیا به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد و عملیات درمانی او در حال انجام است.گفته می‌شود کوروش باقری سابقه ناراحتی قلبی و آنژیو داشته که در روزهای اخیر استرس و فشار کاری نیز بر بیماری او بی تاثیر نبوده است.
در همین رابطه پزشک معالج کوروش باقری گفته: مردم برای سلامتی سرمربی تیم ملی وزنه برداری دست به دعا بردارند.به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دکتر پناهی پزشک معالج کوروش باقری می‌گوید: «طبق اظهارات خانواده باقری او از ساعت ۱:۳۰ بامداد دوشنبه دچار حادثه شده است. حالت تهوع و درد در قفسه سینه از اوایل دیروز به سراغ باقری آمده است؛ اما او را ساعت ۶:۳۰ صبح به بیمارستان ‌رساندند که همزمان با ورود دچار سکته قلبی شد.»
وی افزود: «فعلا (روز گذشته) که او بی‌هوش است و به دستگاه وصل است. بدنش مقاوت خوبی دارد و مغزش هم دچار کاهش اکسیژن نشده است. اما تا ۲۴ ساعت آینده چیزی مشخص نخواهد شد. مردم دعا کنند که به امید خدا مشکلی برای کوروش باقری به وجود نیاید.»