حمله موتورسواران ناشناس به قهرمانی
یکشنبه شب دو فرد ناشناس به قصد مضروب کردن محسن قهرمانی با چاقو به وی حمله کردند.در حالی که محسن قهرمانی، داوربازی فوتبال سپاهان و پرسپولیس در حال بازگشت به منزل خود بود، مورد حمله دو فرد ناشناس قرار گرفت که قصد داشتند با چاقو وی را مضروب کنند.
محسن قهرمانی در این رابطه به «ایسنا» گفت: در یکی از روزنامه‌ها‌ خواندم که ۷۰ نفر به منزل من حمله کردند؛ در حالی که این مطلب کذب محض است. وی مدعی شد: اما یکشنبه شب ساعت ۲۰:۳۰ در خیابان تکتم شمالی مشهد دو نفر که سوار یک دستگاه موتور سیکلت بودند از خلوتی آن منطقه استفاده کردند و سعی کردند من را با چاقو بزنند که خوشبختانه به خیر گذشت.
این داور فوتبال همچنین گفت: نه من و نه خانواده‌ام هرگز فکر نمی‌کردیم که چنین حمله‌ای به من صورت بگیرد.
در روزهای اخیر امنیت ندارم و با ترس و لرز خانواده‌ام را به بیرون از خانه می‌فرستم.پس از قضاوت قهرمانی در دیدار سپاهان با پرسپولیس که با اشتباه وی همراه بود، این داور پیغام‌های تهدید آمیز زیادی دریافت کرده بود.
در همین رابطه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بر حرف‌هایش علیه محسن قهرمانی تاکید دارد، اما موافق اهانت به خانواده او نیست.
به گزارش «ایسنا» علی دایی در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره اظهارنظر محسن قهرمانی مبنی بر اینکه شایعه حمله به وی در دو روز گذشته صحت نداشته، اما یکشنبه شب گذشته در یکی از خیابان‌های مشهد یک موتور سوار به وی و خانواده‌اش حمله کرد، گفت: امیدوارم این خبرها صحت نداشته باشد. وی تصریح کرد: حریم شخصی افراد قابل احترام است و این کارهای ناپسند به طور طبیعی هرگز مورد تایید ما و هیچ یک از اهالی فوتبال کشور نیست. ما از قضاوت ایشان متضرر شدیم و به جای اینکه بازیکن سپاهان اخراج شود، تیم ما ۱۰ نفره شد و به ضرر ما پنالتی اعلام شد. بنده نیز حرف‌هایی زدم و سر حرف‌هایم هستم، اما این کارها درست نیست. نباید به حریم شخصی افراد و خانواده‌شان اهانت شود. امیدوارم این موضوع صحت نداشته باشد.