زلزله چند ریشتری در سپاهان
از پست ناگهانی محرم نویدکیا مشخص بود که شرایط در باشگاه سپاهان عادی نیست، اما 72 ساعت طول کشید تا پیش‌بینی نویدکیا روی صفحه شخصی‌اش در فیس‌بوک به حقیقت بپیوندد و علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه از سمت خود کنار برود.
به گزارش سایت گل رحیمی رییس سابق فدراسیون هندبال که پس از جدایی محمدرضا ساکت مدیرعامل دیرپای سپاهان به این تیم پیوست، فوتبالیست سابق لیگ تخت‌جمشید و مدیرکل تربیت بدنی در این استان در دهه ۶۰ بود و بهترین انتخاب برای سپاهان به نظر می‌رسید. با این حال او هم مثل محمدرضا ساکت در فضایی نه چندان دوستانه و درگیر با سوال‌های گزنده مالی از کار خود کناره‌گیری کرد.
یکشنبه شب علیرضا رحیمی پس از یک جلسه دو، سه ساعت با مجتبی جباری و مدیربرنامه‌هایش وارد جلسه‌ای سخت با اعضای هیات مدیره سپاهان شد که منابع خبری از بالا رفتن صدای طرفین خبر می‌دهند، آنقدر بلند که هیچ کس امیدوار به پایان خوش جلسه نباشد. رحیمی که در دوران حضورش در سپاهان یک قهرمانی جام حذفی و یک نایب قهرمانی لیگ را برای این تیم به ارمغان آورده است، در حالی از سمت خود کنار رفته که یقینا این مساله در ادامه روند حرکتی سپاهان تاثیرگذار خواهد بود. گفته می‌شود رحیمی حتی سوئیچ ماشین خود را تحویل داده و به طور قطع از سپاهان جدا شده است، البته افرادی مثل تابش معاون باشگاه کماکان عقیده دارند هیچ استعفایی صورت نگرفته و رحیمی سفت و محکم در جای خود حضور دارد که البته این خبر نادرستی است.
اما خبر مهم دیگر در باشگاه سپاهان به پایان همکاری مجتبی جباری و سپاهان برمی‌گردد، خبری که به جلسه روز یکشنبه رحیمی و جباری مربوط است. به خاطر داشته باشیم موضوع مجتبی جباری و اتفاقات مربوط به آن یکی از دلایل زیرفشار قرار گرفتن رحیمی بوده است، خریدی که قرار بود بزرگ‌ترین نقل و انتقال فصل باشد، اما در نهایت مسبب کنار رفتن علیرضا رحیمی شد.

رییس هیات‌مدیره سپاهان: چهار گزینه‌ برای مدیرعاملی داریم
رییس هیات‌مدیره باشگاه سپاهان با بیان اینکه محمدرضا ساکت جزو گزینه‌های مدیرعاملی این باشگاه نیست، گفت: 4 گزینه برای مدیرعاملی داریم که بعضی از آنها از اهالی ورزش هستند.
ترابیان با تایید موافقت هیات‌مدیره با استعفای رحیمی از مدیرعاملی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به «ایسنا» گفت: هیات‌مدیره از زحمات فراوانی که علیرضا رحیمی در این دو سال برای سپاهان کشید، تشکر می‌کند. همین طور از او تشکر ویژه‌ای داریم؛ به خاطر اینکه درخواست هیات مدیره برای ماندن و بستن تیم را در سال جاری قبول کرد. رحیمی پیش از این دو مرتبه استعفای کتبی داده بود و با توجه به اینکه قراردادش در تاریخ یکم مردادماه تمام می‌شد، این بار جدی‌تر درخواستش را مطرح کرد و اصرار داشت به خاطر فشاری که در این دو سال متحمل شده و واقعا خسته است مسوولیت را تحویل بدهد. هیات مدیره از او خواست تیم فوتبال سپاهان را ببندد و بعد از آن با درخواستش موافقت می‌کنیم.
رییس هیات مدیره سپاهان در پاسخ به اینکه آیا تابش معاون رحیمی فعلا هدایت باشگاه را بر عهده دارد، گفت: ما سرپرست باشگاه را ظرف یکی دو روزآینده انتخاب می‌کنیم تا پس از آن پروسه بررسی گزینه‌ها برای انتخاب مدیرعامل انجام شود.
ترابیان در پاسخ به اینکه آیا محمدرضا ساکت گزینه نخست مدیرعاملی سپاهان است، گفت: خیر، ساکت جزو گزینه‌های ما نیست، اما چهار گزینه داریم که آنها را بررسی خواهیم کرد. در میان این گزینه‌ها از اهالی ورزش هم وجود دارد.
ترابیان با بیان اینکه جباری، محترمانه از سپاهان جدا شد، اما در عین حال می‌تواند نیم‌فصل به این تیم برگردد، گفت: جباری در جلسه هیات‌مدیره باشگاه حاضر و میان هر دو طرف صحبت‌های خوبی رد و بدل شد. او واقعا با سپاهان مشکل نداشت و بحث مسائل شخصی‌اش را مطرح کرد. نهایتا قرار شد پولی را که از باشگاه گرفته برگرداند و به طور رسمی از تیم ما جدا شود. با این حال برای جایگزینی وی در نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر اقدام می‌کنیم و تا آن زمان اگر تصمیم گرفت به سپاهان برگردد، از نظر ما مشکلی نیست و می‌توانیم از نیم‌فصل مجددا در خدمت او باشیم.