انتخاب بهترین تیم سال جهان توسط بازیکنان فوتبال
انتخاب برترین تیم سال 2013 جهان با انداختن رای از سوی برترین بازیکن سال جهان به صندوق آغاز شد.برترین تیم 11 نفره سال جهان از سوی بازیکنان فوتبال انتخاب خواهد شد و آنها به کسی که فکر می‌کنند در سال 2013 عملکرد قابل قبولی داشته رای خواهند داد.
«لیونل مسی» پس از انداختن رای خود در صندوق انتخاب برترین تیم سال جهان، اظهار کرد: واقعیت این است از اینکه به عنوان اولین نفر رای می‌دهم خوشحالم. برای من افتخاری است که هم‌تیمی‌هایم رای بیاورند. این باعث خواهد شد که این انتخابات برای من ویژه‌تر شود. یک بازیکن فوتبال خوب می‌داند که چرا بازیکن دیگر بهتر است و به همین خاطر نام او را در این تیم که خیلی پراهمیت است، می‌آورد.
فیفا و فدراسیون بین‌المللی بازیکنان حرفه‌ای، پنج سال است که به طور مشترک اقدام به انتخاب ۱۱ بازیکن برتر سال در قالب یک تیم می‌کنند. طبق معمول، برندگان نهایی این فهرست در روزی که برترین بازیکن سال معرفی می‌شود یعنی ۱۳ ژانویه ۲۰۱۴ در زوریخ سوئیس اعلام خواهد شد.
«لیونل مسی» و «کریستیانو رونالدو» هر کدام با شش بار حضور در فهرست برترین تیم سال جهان در میان سایر بازیکنان جهان رکورددار هستند. اتحادیه بین المللی بازیکنان حرفه‌ای فوتبال جهان ۵۰ هزار برگه رای به ۶۹ کشور آفریقایی، آسیایی، اروپایی و آمریکایی ارسال کرده است.