استقلال و پرسپولیس به هم نمی‌رسند
طبق قرعه‌کشی بیست و هفتمین دوره مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور، تیم‌های استقلال و پرسپولیس تا فینال این رقابت‌ها به مصاف همدیگر نخواهند رفت.
به گزارش خبرگزاری مهر، قرعه‌کشی بیست و هفتمین دوره رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور دیروز در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد که طی آن تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دو سمت جدول این مسابقات قرار گرفتند.
بر این اساس در سمت راست بالای جدول تیم‌های سایپا البرز، تراکتورسازی تبریز، داماش گیلان و راه‌آهن قرار دارند، در قسمت پایین تیم‌های فولادخوزستان، فجرسپاسی شیراز، پرسپولیس و استقلال صنعتی خوزستان حضور دارند.
در سمت چپ بالای جدول تیم‌های استقلال تهران، ملوان بندرانزلی، نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان حضور دارند و در سمت چپ پایین جدول، صبای قم، مس کرمان، گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان قرار گرفتند.
طبق این جدول و در صورت موفقیت تیم‌های لیگ برتری برابر تیم‌ برنده سه مرحله نخست، استقلال صنعتی خوزستان نخستین رقیب لیگ برتری پرسپولیس است و شاگردان علی دایی پیش از رسیدن به فینال ممکن است با فولاد خوزستان در قسمت پایین جدول یا تراکتورسازی تبریز در قسمت بالای جدول روبه‌رو شوند. در این بین اگر داماش از جدول بالای سمت راست و پرسپولیس پایین سمت راست به این دیدار نیمه نهایی برسد، بازی نیمه نهایی فصل پیش دوباره تکرار می‌شود. اما در سمت چپ جدول و در صورت موفقیت تیم‌های لیگ برتری برابر تیم‌ برنده سه مرحله نخست، ملوان نخستین حریف آبی‌پوشان در این جام خواهد بود و گسترش فولاد هم اولین رقیب سپاهان. طبق این جدول ممکن است سپاهان و استقلال در دیدار نیمه‌نهایی با هم روبه‌رو شوند و دیدار نیمه‌نهایی فصل پیش را تکرار کنند.
در مجموع و طبق جدول مسابقات فصل جاری جام حذفی، پرسپولیس با استقلال یا سپاهان اصفهان تنها در دیدار فینال روبه‌رو می‌شود و حتی احتمال تکرار دیدار پرسپولیس و سپاهان، فینال دوره گذشته، در دیدار نهایی این دوره از رقابت‌ها هم وجود دارد.