به خاطر دل مردم به فوتبال برمی‌گردم

احمدرضا عابدزاده گفت: دوست دارد به خاطر مردم و عشقی که به پرسپولیس دارد به دنیای فوتبال و باشگاه پرسپولیس برگردد.

این روزها صحبت‌هایی از حضور او در تیم پروین به گوش می‌رسد که در همین راستا گفت‌وگویی را در زیر می‌خوانید: * این روز‌ها صحبت از بازگشت شما به دنیای مربیگری و حرفه‌ای فوتبال به گوش می‌رسد؟

ببینید من اگر بخواهم روزی به فوتبال برگردم فقط به خاطر شادی دل مردم خواهد بود و مطمئن باشید که هیچ احتیاجی به پول هیچ شخص یا باشگاهی نخواهم داشت.

* در مصاحبه‌ای گفته بودید حاضرم مجانی برای پرسپولیس کار کنم، آیا درخواستی از طرف این باشگاه به شما شد؟

خیر، هیچ درخواستی نداشته‌ام من اگر این حرف را زدم به خاطر پول یا مدیر این باشگاه نبوده است فقط چون مردم و پرسپولیس را می‌خواهم دوست دارم به پرسپولیس برگردم.

* این روزها صحبت از حضور شما در تیم پروین به گوش می‌رسد؟

من علی آقا را دوست دارم، چند روز پیش پروین در یک مراسم افطار به من گفت که هر وقت بخواهی می‌توانی در کادر استیل آذین باشی، بعد از آن هم هیچ حرفی رد و بدل نشده و من هم هنوز هیچ تصمیمی برای حضور در استیل آذین نگرفته‌ام.

* خودت دوست دارای در تیم پروین باشی؟

فعلا برنامه‌ای برای حضور در استیل آذین ندارم ولی ممکن است که در آینده‌ای نزدیک با صحبت‌هایی که با پروین خواهم داشت با یک برنامه‌ریزی مناسب به این تیم بروم.

* در آستانه دربی هستیم شانس پرسپولیس و استقلال را برای کسب پیروزی چطور می‌بینید؟

دربی امسال بسیار متفاوت با سال‌های گذشته است چرا که از یک طرف پرسپولیس نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و در طرف دیگر هم استقلال است که نتایج خوبی نگرفته است ولی این دلیلی برای برتری پرسپولیس نیست.

* نتیجه را چطور می‌بینید؟

ببینید این بازی یک تاریخچه بسیار قدیمی دارد و متاسفانه به دلیل حساسیت بالایی که دارد بازیکنان دو تیم هیچ گاه نتوانسته‌اند بازی تماشاگر پسندی را به معرض نمایش بگذارند و بیشتر دچار مسائل حاشیه‌ای شده‌اند به همین دلیل هیچ زمانی نمی‌توان نتیجه این بازی را پیش‌بینی کرد ولی معتقدم تیمی که بتواند از موقعیت‌ها استفاده کند برنده خواهد بود.

* حرف آخر؟

امیدوارم که پرسپولیس و استقلال در بازی روز یکشنبه با ارایه یک بازی زیبا دل مردم و هواردان را شاد کنند.