جهانپور را محترمانه برکنار کردیم

مدیرعامل باشگاه پگاه گیلان گفت: منتظر ماندیم تا خود آقای جهانپور استعفا کند اما این اتفاق رخ نداد تا مجبور شدیم بسیار محترمانه وی را برکنار کنیم.

اسماعیل شاد در مورد دلایل برکناری مجید جهانپور افزود: درجلسه محرمانه‌ای که هفته گذشته با این مربی داشتیم با درخواست ایشان برای در اختیار قراردادن فرصت بیشتر موافقت کردیم اما متاسفانه در بازی با پاس همدان هیچ پیشرفتی در تیم ندیدیم. وی با بیان این موضوع که باشگاه پگاه منتظر ماند تا جهانپور راسا تصمیم به استعفا بگیرد، ادامه داد: در این مدت صبر زیادی به خرج دادیم تا شاید تیم روند رو به رشد خود را آغاز کند اما به راحتی ۲۰ امتیاز حساس را از دست دادیم و نتایجی کسب شد که حقمان نبود.

مدیرعامل باشگاه پگاه گیلان همچنین تاکید کرد: مطمئنا هرکسی جای ما بود در همان هفته سوم این تصمیم را می‌گرفت اما ما ۸ هفته منتظر ماندیم به امید اینکه تیم متحول شود. متاسفانه طی این چند هفته تیم نه تنها بردی به دست نیاورد و بلکه فقط یک بار موفق شد دروازه حریفان را باز کند.

وی اضافه کرد: پس از تساوی برابر پاس همدان در ورزشگاه خانگی، صبر کردیم تا ایشان استعفا کنند چراکه نمی‌خواستیم با اعلام حکم برکناری به شخصیت والای جهانپور ضربه بزنیم اما وقتی این اتفاق رخ نداد هیات مدیره با اکثریت آرا تصمیم گرفت ادامه همکاری این مربی را به صورت کاملا محترمانه با تیم لغو کند.

وی افزود: هدف ما نگرش جدید به ورزش بود اما این اتفاق نیفتاد. می‌خواستیم برخلاف تفکرات مدیریتی حاکم بر فوتبال ایران که خیلی زود یک مربی را برکنار می‌کنند، عمل کنیم و دامنه صبر مدیران ورزشی را افزایش دهیم اما زمانی که هیچ پیشرفتی در تیم ندیدیم ناچار به اعمال تغییرات در کادر فنی شدیم.

مدیرعامل باشگاه پگاه همچنین اظهارداشت: با شرایط موجود صبر بیشتر باعث نتیجه‌گیری تیم نمی‌شد زیرا وقتی در شهر خودمان نمی‌توانیم تیمی‌ مانند پاس همدان را شکست دهیم، نمی‌توان انتظار داشت در شهرهای دیگر برابر حریفان پیروز شویم.

شاد اضافه کرد: واقعیت این بود که امید داشتیم تیم با کسب چند نتیجه خوب به حالت عادی بازگردد و آقای جهانپورهم قول داده بودند چنین اتفاقی بیفتد اما پس از دیدار مقابل پیکان که بهترین بازی ما در این فصل بود نه تنها پیشرفت نکردیم بلکه ضعیف ترهم شدیم، به نحوی که دیگر نمی‌توانستیم با شرایط موجود ادامه دهیم.

مدیرعامل باشگاه پگاه در خصوص اعلام اسامی ‌نفراتی چون قلعه نویی، ذوالفقارنسب و مجید جلالی به عنوان سرمربی آینده تیم پگاه گفت: نظر ما انتخاب یک مربی داخلی است و همه افرادی که نام آنها آمد در فهرست باشگاه پگاه قرار دارند اما پس از ارزیابی کامل، ظرف ۱۰ روز آینده سرمربی آینده تیم را معرفی می‌کنیم.

شاد در پایان گفت: با دارکو دراژیچ گفت‌وگو کردیم و قرار شد او در یکی دو بازی آینده هدایت تیم و تمام مسائلی فنی را بر عهده گیرد. امیدوارم این مربی کروات که دارای بالاترین درجه مربیگری بین‌المللی است و همچنین پیشینه خوبی در بوندس لیگا دارد بتواند در این دوبازی نتایج خوبی را به دست آورد و مطمئنا اگر این اتفاق بیفتد امکان ابقایش به عنوان سرمربی پگاه بسیار زیاد خواهد بود.