یک تماشاگرنما زحمات همه را بر باد داد

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به پرتاب مواد محترقه از سوی یکی از تماشاگران گفت: تلخ‌ترین صحنه بازی همین لحظه بود و قطعا کنفدراسیون فوتبال آسیا ما را جریمه خواهد کرد. محمدرضا ساکت پس از پیروزی سپاهان برابر الوحده در جمع خبرنگاران گفت: تلخ‌ترین صحنه بازی لحظه‌ای بود که مواد محترقه‌ای به داخل زمین پرتاب شد. سی و پنج هزار تماشاگر زحمت کشیده بودند اما یک نفر زحمات همه را بر باد داد. به طور قطع کنفدراسیون فوتبال آسیا با ما برخورد می‌کند و ما جریمه خواهیم شد.

وی درباره عملکرد سپاهان در این دیدار گفت: بازیکنان ما به جز پنج دقیقه اول نیمه دوم در کل بازی مسلط بودند. بازیکنان الوحده هم در دفاع فشرده بازی می‌کردند اما در مجموع حرفی برای گفتن نداشتند. با این حال ما بسیار روان و حرفه‌ای بازی کردیم و توانستیم با نتیجه خوب به پیروزی برسیم. قطعا آنها در بازی برگشت این چنین فشرده بازی نمی‌کنند و این کار را برای ما آسان‌تر خواهد کرد. از تماشاگران هم تشکر می‌کنم که با رعایت حرمت این ماه عزیز به تشویق تیم پرداختند و مطمئن هستم که اگر این بازی در نقش جهان انجام می‌شد بیش از هفتاد و پنج هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آمدند و حماسه بزرگی می‌آفریدند.

ساکت درباره حاشیه سازی تیم اماراتی گفت: آنها پیش از شروع بازی شروع به حاشیه سازی کردند و این برای اولین بار بود که می‌دیدم تیمی پیش از شروع بازی این کار را انجام می‌داد. داور هم در پنج دقیقه ابتدایی تحت تاثیر این کار قرار گرفته بود اما با گذشت زمان داوری هم شرایط بهتری پیدا کرد. وی افزود: از ابتدای فصل به دنبال رسیدن به فینال مسابقات بودیم و فکر می‌کنم برای بازی فینال باید به ژاپن برگردیم.