تیم فوتبال شهر صنعتی کاوه با خرید امتیاز دانشگاه آزاد زنجان‌، از امسال در مسابقات لیگ دسته یک کشوری حاضر خواهد بود‌. این تیم که مربیگری آن را محسن گروسی در اختیار دارد‌، قطعا یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر خواهد بود.

مهندس حسن نفیسی‌، عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شهر صنعتی کاوه و مدیرعامل باشگاه ورزشی کاوه زنجان‌، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران‌، با بیان این موضوع گفت: واقعیت این است که برای حضوری پرقدرت در مسابقات فوتبال‌، نه از روی علاقه مان بلکه با برنامه‌ریزی و فعالیتی کارشناسی قصد عملی کردن آن را داریم. شهر صنعتی کاوه با امکاناتی که مدعی هستیم‌، از بهترین مراکز ورزشی کشور است‌، امسال قصد دارد تا ورودی جدید به عرصه فوتبال حرفه‌ای داشته باشد. وی با اشاره به امکانات شهرکاوه گفت: در این شهر که در ۱۰ کیلومتری ساوه واقع شده است‌، مدرسه فوتبال حرفه‌ای را که به عنوان بزرگ‌ترین مدرسه فوتبال در اراک است، دایر کرده‌ایم. مجهز‌ترین پیست موتور سواری و همچنین باشگاه اسبدوانی بزرگی را نیز در داخل شهر برای استفاده مردم آماده کرده‌ایم که به واقع یکی از شکیل‌ترین مراکز ورزشی را به وجود آورده اند.

در رشته‌هایی همانند جودو و فوتبال ساحلی و کوهنوردی نیز فعالیت‌هایی در حد کشوری داشتیم و از امسال هم با خرید یک تیم دسته اولی‌، قصد داریم تا در فوتبال حرفه‌ای نیز به فعالیت جدی بپردازیم.

نفیسی همچنین از تیم شهر صنعتی کاوه به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر نام برد و گفت‌: با حضور کادرفنی مجرب و همچنین بازیکنانی با انگیزه‌، قصد داریم قهرمانی لیگ دسته اول را از آن خودمان کنیم و به لیگ برتر ایران صعود کنیم. باور کنید تیم شهر صنعتی کاوه توانایی غلبه بر تیم‌های بزرگ حاضر در دسته اول را دارد. برای هر بازی کادر کارشناسی مجربی‌، برنامه ریزی تیمی و آنالیز بازی‌ها را برعهده خواهد داشت و تمام تلاش بازیکنان و نفرات حاضر در باشگاه‌این خواهد بود که به عنوان تیم نخست‌، پدیده لیگ فوتبال ایران نام بگیریم.

وی در ادامه گفت: آمادگی داشتیم تا با خرید تیم فوتبال صنایع اراک‌، با هر شرایطی که دوستان مایل بودند‌، در این استان باقی بمانیم اما متاسفانه برخی دوستان در این راه کمک نکردند و علاقه‌ای به فعالیت شهرصنعتی کاوه در حوزه ورزش نشان ندادند. به همین دلیل ما امتیاز تیم فوتبال شهاب زنجان (دانشگاه آزاد) را خریدیم و به عنوان تیمی از استان زنجان در مسابقات شرکت می‌کنیم.