خادم: حضور علی‌آبادی در انتخابات مناسب نیست

رییس فراکسیون تربیت‌بدنی مجلس حضور معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان تربیت‌بدنی در فدراسیون فوتبال را باعث سرخوردگی سایر رشته‌ها عنوان کرد. امیررضا خادم که در حاشیه جلسه علنی دیروز با خبرنگاران سخن می‌گفت، افزود: اینکه رییس سازمان تربیت‌بدنی به عنوان متولی ورزش بخواهد یکی از فدراسیون‌ها را نیز رهبری کند، این اقدام چندان مناسب نیست. هر چند کاملا مشهود است که اگر رییس سازمان تربیت‌بدنی ریاست یک فدراسیون را بر عهده داشته باشد به نفع آن فدراسیون خواهد بود اما احتمال کم‌توجهی به سایر رشته‌ها را می‌تواند به همراه داشته باشد.

وی گفت: کاندیدا شدن آقای علی آبادی برای پست ریاست فدراسیون فوتبال دو پیام دارد یا اینکه فوتبال یک ورزش تافته جدا بافته است که به این شکل مورد حمایت قرار می‌گیرد که این سرخوردگی دیگر رشته‌های را به دنبال دارد یا اینکه فوتبال فرزند معلول و ناتوانی است که توانایی رسیدگی به خود را ندارد که از این جهت نیز اقدام مناسب نیست.

خادم گفت: با توجه به افرادی که تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند از جهت پیروی کردن از اهداف کلان سازمان تربیت‌ بدنی مشکلی وجود ندارد.

وی در عین حال تاکید کرد: البته اینکه آقای علی‌آبادی مدیر موفقی است شکی نیست گرچه در ابتدای ورود وی به ورزش کشور مشکلاتی به وجود آمد.