برای قهرمانی در لیگ هندبال آماده‌ایم

تیم فولاد مبارکه سپاهان قهرمان چند ساله لیگ برتر هندبال کشور پس از گذشت چهار هفته از لیگ بیستم نتوانسته به صدر جدول صعود کند. محسن طاهری سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم ما کادر خوبی را از نظر فنی و ورزشکاران دارد و تمام سعی خود را برای قهرمانی در لیگ به کار می‌گیرد. به هرحال ما بازیهای سختی را در همین چهار هفته اول داشتیم به طوری که با هپکو اراک یکی از با سابقه‌ترین تیم‌ها با اختلاف کمی‌بردیم. در مقابل تیم فولاد نوین همشهری خودمان هم به سختی پیروز شدیم.

وی با انتقاد از عدم حضور تیم تربیت یزد در مسابقات هفته جاری لیگ، گفت: تا این لحظه مسابقات لیگ در شرایط خوبی برگزار شده است اما یک انتقاد به آن وارد است که چرا باید در چنین دیدارهایی یک تیم به راحتی در مسابقات حاضر نشود. در بازی روز جمعه تیم تربیت یزد به هر دلیل بر سر مسابقه با تیم ما حاضر نشد که این گونه موارد لیگ برتر را دچار ضعف می‌کند.

وی با بیان اینکه این تیم برای تداوم قهرمانی در لیگ آمده است، گفت: ما چند سالی قهرمان لیگ بوده ایم و بالطبع برنامه ما این است که بتوانیم این عنوان را تکرار کنیم. در شرایطی که سطح مسابقات لیگ هرساله فشرده‌تر می‌شود، کسب عنوان قهرمانی ساده است اما نگهداری این عنوان در چند سال مداوم سخت می‌باشد.

طاهری با اشاره به اینکه داوران لیگ امسال جوان هستند، گفت: داوران لیگ هندبال جوان هستند و نمی‌توان از آنها انتظارات چندانی داشت قطعا این نفرات در سال‌های آینده با تجربه‌ای که کسب می‌کنند، بهتر و هماهنگ تر می‌شوند.

سرمربی تیم هندبال فولاد افزود: بعد از کسب عنوان قهرمانی در لیگ سال ۸۵ قرار بر این شد تا تیم ما به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات باشگاه‌های قهرمانی آسیا شرکت کند به همین دلیل هم حضور در تورنمنت و بازی‌های دوستانه امارات را در برنامه این تیم گنجاندیم. اما چندین بار این مسابقه به تاخیر افتاده است و هم اکنون هم تاریخ ۱۲ مهرماه را برای برگزاری این دیدارها به ما اعلام کرده اند که منتظر نهایی شدن این زمان هستیم.

تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان اصفهان یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر این رشته می‌باشد. این تیم در پایان هفته چهارم لیگ برتر هندبال کشور در سال ۸۶ با کسب ۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم پارس جنوبی عنوان دوم جدول مسابقات را دارد.