بوناچیچ: سپاهان خوب بازی نکرد

«لوکا بوناچیچ»، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پس از تساوی تیمش مقابل تیم کاوازاکی فرونتال ژاپن گفت: تیم ما در این دیدار خوب بازی نکرد و من هم خیلی خوشحالم که بازی صفر بر صفر شد.

وی چهارشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: تیم ما برای کسب نتیجه مساوی به میدان نرفت اما بازی همیشگی خود را انجام نداد. بوناچیچ وجود استرس در بازیکنان تیمش را رد کرد و افزود: برخی از بازیکنان ما شرایط آمادگی لازم را نداشتند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درخصوص دیدار برگشت تیمش مقابل کاوازاکی گفت: همه چیز برای ما تمام نشده است زیرا اگر فرض کنیم بازی دو نیمه دارد، دیدارهای رفت و برگشت را یک نیمه حساب کنیم، نیمه اول برای ما تمام شد اما در نیمه دوم که دیدار برگشت می‌باشد فرصت جبران وجود دارد.

وی در خصوص غیبت سید مهدی سید صالحی در این دیدار اظهار داشت: این بازیکن در دوره قبل جام باشگاه‌های آسیا گل‌های حیاتی به ثمر رساند بنابراین او یک بازیکن تاثیرگذار برای ما بود که به دلیل مصدومیت نتوانستیم وی را در اختیار داشته باشیم .

بوناچیچ در پاسخ به انتقاداتی که از وی برای استفاده نکردن از «عماد رضا» و «حسین کاظمی» به عنوان بازیکنان اصلی شد، گفت: با توجه به شناختی که از بازیکنان دارم آنها را در ترکیب قرار می‌دهم و عماد رضا و کاظمی‌شرایط لازم را نداشتند که در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

بازی برگشت دوتیم روز چهارم مهرماه در ژاپن برگزار خواهد شد تا تیم برتر راهی مرحله نیمه نهایی شود.