مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: اطمینان دارم که با کسب نتیجه‌ای مناسب می‌توانیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

محمدرضا ساکت گفت: پیش‌بینی ما این بود که در بازی رفت مقابل کاوازاکی با پیروزی از زمین خارج شویم اما، با توجه به برنامه‌ای که تیم حریف داشت، نتوانستیم به این خواسته دست پیدا کنیم. با وجود این یکی از سیاست‌های دیگر ما این بود که در زمین خودمان گلی را دریافت نکنیم و این مساله سبب شده بود که بازیکنان زیر فشار قرار بگیرند و این گونه در بعضی از دقایق دیدار با احتیاط بازی کردیم. وی افزود: کاوازاکی هم در این دیدار سعی داشت که از سرعتش استفاده کند و در این بین آنها چند فرصت به دست آوردند، ما هم چند موقعیت خوب داشتیم که بهترین آن فرصت کریمی و زادمحمود بود که نتوانستیم استفاده کنیم. با این حال پس از این تساوی گویی که هیچ اتفاقی رخ نداده و اطمینان دارم که در بازی برگشت ما راحت‌تر بازی خواهیم کرد و این کاوازاکی است که زیر فشار قرار خواهد داشت. با این وجود باید صادقانه بگویم که کاوازاکی نسبت به بازی‌هایی که از این تیم دیده بودیم در دیدار رفت برابر ما متفاوت بازی کرد.

ساکت با انتقاد شدید از سازمان صدا و سیما برای ترجیح دادن سریال تلویزیونی به دیدار نماینده ایران برابر کاوازاکی گفت: نه تنها مردم اصفهان بلکه مردم سایر استان‌ها به جز پایتخت از بی‌عدالتی موجود در صدا و سیما همیشه گلایه‌مند بوده‌اند و پخش نشدن بازی سپاهان مصداق کامل این بی‌عدالتی در صدا و سیما است و با وجود این که صدا و سیما یک رسانه ملی است، می‌بینیم که انگار استان‌ها، مردم استان‌ها، باشگاه‌های استان‌های دیگر جز ایران نیستند و همچنان شاهد این بی‌عدالتی هستیم. به این منظور نامه‌ای را به دفتر مقام معظم رهبری ارسال کردیم، ضمن آن که مردم اصفهان هم طوماری تهیه کرده‌اند که قرار است این طومار برای مسوولان ارسال شود و ما گلایه‌مندی خود را به ضرغامی اعلام خواهیم کرد. وی گفت: برخورد متفاوت صدا و سیما با مسایل واحد، تمام اعتماد مردم را به رسانه ملی از بین برده است. من شنیده‌ام که اولویت دادن به پخش سریال‌ها در دستور شخص رییس سازمان صدا و سیما بوده است که اگر این گونه باشد، جای تعجب دارد. ما در این چند روز به شدت تحت فشار افکارعمومی بودیم و دیگر نمی‌توانیم این بی‌عدالتی‌ها در صدا و سیما را تحمل کنیم. ساکت در ادامه گفت‌وگو خود درباره انتخاب فدراسیون فوتبال و اعلام کاندیداتوری مهندس علی آبادی گفت: من نمی‌توانم به صراحت در این باره اظهار نظر کنم اما، قانون اجازه داده هر فرد ایرانی که صلاحیت‌های عمومی را داشته باشد در انتخابات نام‌نویسی کند و ما نمی‌توانیم برای حضور نامزدها خط‌کشی کنیم. با این حال اعتقاد دارم که فوتبال ما به اقتدار، برنامه و انضباط نیاز دارد. این سه فاکتور اهمیت فراوانی دارد و امیدوارم هر یک از نامزدهایی که به عنوان رییس انتخاب می‌شود این سه فاکتور را در راس برنامه‌های خود قرار دهد.