مسیرهای المپیک باب میلم است

قادر میزبانی در مورد شرکت نکردن در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جهان گفت: این تصمیم برای نتیجه‌گیری بهتر در آینده گرفته شد.

عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری گفت: در جلسه کمیته فنی که برگزار شد گفتم می‌خواهم در مسابقات آینده تیم ملی با قدرت و توان بیشتری شرکت کنم و اگر ۲، ۳ ماه تمرین بدنسازی داشته باشم بهتر می‌توانم به تیم ملی کمک کنم. وی افزود: خوشبختانه کمیته فنی هم با دلیل من موافقت کرد. از سوی دیگر در مسابقات قهرمانی جهان مسیر صاف است و سربالایی ندارد، و تبحر من در مسیرهای سربالایی است. این هم شاید یکی از دلایل عدم تمایلم برای حضور در این مسابقات بود.

میزبانی با تاکید بر این که استراحت او برای حضور هرچه قوی‌تر در المپیک پکن است، خاطرنشان کرد: در تور چین که رکاب می‌زدم مسیرهای مسابقات المپیک را هم دیدم و حتی چند کیلومتر هم در آن مسیرها رکاب زدم. این مسیرها سربالایی دارد و باب میل من است. می‌خواهم با چند ماه بدنسازی خوب و ریکاوری برای المپیک در شرایط خوبی قرار بگیرم.

وی ادامه داد: سال قبل که زمان بدنسازی بود با بازی‌های آسیایی دوحه تداخل پیدا کرد و نتوانستم بدنسازی کنم و می‌شود گفت که دو سال روی چرخ بودم و استراحت نکردم.

عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری در مورد تیم فصل بعد خود گفت: دو ماه دیگر تیم خود را مشخص می‌کنم. هنوز تیم انگلیسی خواهانم است اما، تصمیمی نگرفته‌ام. وضعیت دوچرخه‌سواری اروپا نیز چندان مناسب نیست و به خاطر رسوایی‌های اخیر توردوفرانس چند باشگاه منحل شده‌اند. هم‌اکنون تنها به بدنسازی و استراحت فکر می‌کنم.