سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تهران گفت: معتقدم که درخصوص رفتار من با بازیکن جوانم بزرگنمایی مغرضانه شد چراکه تمامی بازیکنانم به دلسوزی پدرانه من واقف هستند.

اکبر میثاقیان گفت: در راه‌آهن و یا هر تیم دیگری که کار کرده‌ام با دل و جان برای موفقیت تیم خود تلاش کرده‌ام و جوانانی را تحویل این فوتبال داده‌ام که اکنون هر کدام برای خود یلی محسوب شده و صاحب ادعا هستند. وی افزود: گاه به بازیکنان جوان خود میدان‌هایی داده‌ام که پشت سر آنها نام‌های بزرگی نیمکت‌نشین شده که توقعی بیشتر از آنچه که ارائه می‌دهند داشته‌ام اما در مجموع روابط خانوادگی نزدیکی تشکیل شده که هیچکس بر دیگری مقدم نیست و نتیجه آنها هم تحویل عده‌ای از بازیکنان بزرگ به فوتبال ایران بوده که بیشتر آنها گذشته را فراموش نکرده‌اند.

سرمربی راه‌آهن رمز موفقیت خود را ایجاد همین روابط خانوادگی دانست و گفت: به نظر کارشناسان رفتار من با بازیکنان و ایجاد ارتباطم با آنها بی‌غل و غش و بدون رنگ و ریا است اما گویا کمیته انضباطی درخصوص تیم‌های مظلوم راحت‌تر رای می‌دهد که اینگونه بی‌محابا حکم به محرومیت من داده است و الا در طی بازی کوچک‌ترین بی‌حرمتی به داور بازی نکردم.

وی تاکید کرد: سعی کرده‌ام که فکر و روان راه‌آهن را از قعرنشینی خارج کنم و به بازیکنانم بفهمانم که بالای جدول متعلق به ماست که متوقف کردن پرسپولیس با آن همه تماشاگر بزرگ‌ترین درس به آنها بود.

میثاقیان گریزی به بازی با پرسپولیس زد و گفت: برای من جالب بود که قطبی سرمربی پرسپولیس در پایان با احترام در خصوص «تیم فوتبال راه‌آهن» صحبت کرد اما برخی از بازیکنان این تیم که انتظارش نمی‌رفت بی‌محابا حرف‌هایی را به میان آوردند که اصلا در شان آنها نبود.

وی افزود: باز هم می‌گویم اگر من به پرسپولیس می‌باختم در بین جامعه فوتبال بهتر از میثاقیان مربی‌ای نبود و بهتر و آینده‌دارتر از راه‌آهن هم تیمی نبود.

سرمربی راه‌آهن در خاتمه بار دیگر تاکید کرد: سقف آرزوهای راه‌آهن خود بخود بالاتر هم خواهد رفت چرا که تفاهم میان من و بازیکنانم رکن اصلی پیشرفتمان خواهد شد.