اصغر طالب‌سب و سهراب بختیاری‌زاده دو بازیکن اخراجی تیم فوتبال پاس همدان در آستانه انتقال به تیم‌های لیگ دسته اولی قرار دارند.

وینگو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در راستای توجه به بازیکنان جوان از وجود نفرات باتجربه ای چون اصغر طالب‌نسب، یدا... اکبری و سهراب بختیاری‌زاده در ترکیب اصلی تیمش استفاده نمی‌کرد. همین مسئله موجبات نارضایتی این بازیکنان را فراهم آورد که در نهایت منجر به کنار گذاشتن آنها از فهرست تیم فوتبال پاس همدان شد. به دنبال درخواست مسوولان باشگاه پاس همدان وینگوبگوویچ تنها با بازگشت یدا... اکبری به تمرینات تیمش موافقت کرد. بدین ترتیب یدا... اکبری از فردا در تمرینات تیم فوتبال پاس همدان حضور می‌یابد.

اما سهراب بختیاری‌زاده و اصغرطالب‌نسب کماکان مورد غضب وینگو بگوویچ قرار دارند و احتمال بازگشت شان به تیم فوتبال پاس منتفی است. این دو بازیکن مذاکراتی با تیم‌های لیگ دسته اولی داشته اند و در صورت توافق فصل آینده را در یکی از تیم‌های لیگ آزادگان حضور می‌یابند.

اصغر طالب‌نسب با باشگاه شهرداری بندرعباس مذاکراتی داشته است و بختیاری‌زاده نیز در اندیشه بازگشت دوباره به شهر خود و تیم فولاد خوزستان است. این دو بازیکن برای حضور در تیم‌های یاد شده می‌بایست از باشگاه پاس رضایتنامه بگیرند.