علی فتح‌ا...‌زاده و کریم ملاحی به عنوان نخستین نامزدهای حضور در انتخابات هیات رییسه فدراسیون فوتبال در انتخابات ثبت‌نام خواهند کرد.

فتح‌ا...‌زاده پس از اعلام کاندیداتوری خود در انتخابات هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: احساس می‌کنم که هیات رییسه فدراسیون در حال حاضر به مثابه هیات مدیره است و دیگر مانند گذشته نیست که هیات رییسه نقش فرمالیته داشته باشد. من نیز به دلیل تجربه‌ای که در فوتبال داشتم فکر کردم که می‌توانم یکی از نه نفر حاضر در انتخابات هیات رییسه فدراسیون فوتبال باشم، به همین دلیل امروز با حضور در فدراسیون فوتبال ثبت‌نام خواهم کرد. وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید که حضور شما در هیات رییسه فدراسیون فوتبال باعث ضربه خوردن استقلال شود؟ گفت: می‌دانید که هیات رییسه نقش اجرایی ندارد و تنها یک سیاست‌گذار است.

فتح‌ا...‌زاده درباره جلسه دیروز اعضای مجمع گفت: جلسه خوبی بود. فکر می‌کنم مهم این است که فردی باید برای فوتبال انتخاب شود که بتواند بار این مسوولیت سنگین را به دوش بکشد. چرا که هم اکنون رییس فدراسیون فوتبال باید به اندازه اداره یک وزارتخانه وقت بگذارد.

فتح‌ا...‌زاده درباره اساسنامه نیز گفت: اشکالات تکنیکی به این اساسنامه وارد است و مطمئن باشید پس از تشکیل مجمع اساسنامه به طور قطع تغییراتی خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره وضعیت این تیم نیز گفت: استقلال روز به روز منسجم‌تر می‌شود و شکر خدا مشکلات تا حدود زیادی رفع شده است. باور دارم که استقلال امسال یکی از مدعیان قهرمانی است.

وی درباره وضعیت فرهاد مجیدی نیز گفت: بر اساس قانون پس از گذشت ده روز و ارسال نشدن ITC باشگاه می‌تواند برای دریافت مجوز بازی به فیفا درخواست بفرستد. ما نیز این کار را انجام داده‌ایم و انتظار داریم که تا هفته آینده مشکل او حل شود.

فتح‌ا...‌زاده درباره استقلالی شدن سهراب بختیاری زاده نیز گفت: طی امروز و فردا بختیاری‌زاده به استقلال خواهد پیوست.

فتح‌ا...زاده درباره احتمال بازگشت امیر قلعه‌نویی به استقلال وشایعه مذاکره او با قلعه‌نویی گفت: من آخرین بار قلعه‌نویی را پیش از جام ملت‌های آسیا و در استودیو برنامه ۹۰ دیدم و پس از ‌آن او را ندیدم. بنابراین صحبتی نیز با او نداشتم. اما هم اکنون امیر را دعوت می‌کنم برای صرف نهار به دفترم بیاید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قلعه‌نویی آلترناتیو حجازی است؟ گفت: خیر این چنین نیست. حجازی اگر ده باخت پشت سر هم بیاورد از او حمایت خواهم کرد. ما بیست بازیکن فصل گذشته خود را از دست داده‌ایم و برای هماهنگ شدن باید به حجازی و تیمش فرصت داد.