ابراهیم‌زاده: هدف سپاهان شکست کاوازاکی است

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مهم‌ترین هدف ما ضمن موفقیت در بازی‌های لیگ برتر، غلبه بر کاوازاکی فرونتال ژاپن در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

منصور ابراهیم‌زاده اظهار داشت: اگر بخواهیم عملکرد تیم فوتبال سپاهان را در بازی‌های اخیر مورد ارزیابی قرار دهیم تیم ما پس از سه بازی خوب که با نتیجه‌گیری همراه بود در بازی آخر مقابل راه آهن در روزی که بازیکنان تاثیرگذارمان دور از انتظار ظاهر شدند در خانه با نتیجه تساوی ۲ بر۲ متوقف شد. وی در خصوص اینکه «چرا تیم فوتبال سپاهان نتوانست بازی قابل قبولی را مقابل راه‌آهن به نمایش بگذارد؟»، گفت: اینکه چرا سپاهان روزی کم فروغ مقابل راه آهن داشت را می‌توان از چند منظر مورد ارزیابی قرارداد که مهم‌ترین آن بازی تدافعی حریف بود که به حداقل نتیجه راضی بود. البته از بازیکنان باتجربه سپاهان این انتظار می‌رود که در مقابل چنین تاکتیک‌های نیز توانایی خود را به نمایش بگذارند زیرا امکان دارد در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌هایی بازی کنیم که با این روش به دیدار ما می‌آیند.مربی تیم فوتبال سپاهان مهم‌ترین هدف این تیم را کسب برتری در دیدار مقابل کاوازاکی خواند و افزود: ضمن تلاش برای دستیابی به این هدف موفقیت در مسابقات لیگ برتر را نیز مدنظر داریم که تا به امروز توانسته ایم نتایج خوبی در این مسابقات به دست آوریم. از دید ما بازی‌های لیگ برترمیدان تدارک ما برای لیگ قهرمانان آسیا و بازی حساس مقابل کاوازاکی است.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این پرسش که «در صورت ناکامی‌احتمالی مقابل کاوازاکی فرونتال ژاپن چه برنامه‌ای برای حفظ شرایط تیم فوتبال سپاهان دارید؟»، گفت: به هرحال فوتبال حرفه‌ای است و باید باور داشت که در آن شکست و پیروزی وجود دارد. برنامه‌ریزی ما برای موفقیت در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاوازاکی فرونتال ژاپن است اما در صورت ناکامی‌مقابل این تیم می‌دانیم چطور شرایط ایده ال تیم را در مسابقات لیگ برتر حفظ کنیم.وی در خصوص درخشش محمود کریمی ‌در مسابقات فصل جاری لیگ برتر گفت: کریمی‌ بازیکن باهوشی است که از تکنیک بالایی سود می‌برد به همین خاطر به او آزادی عمل داده‌ایم که تنها در خط حمله به تیم ما کمک کند. این مهاجم گلزن نیز به خوبی از موقعیت‌های که به دست می‌آورد استفاده برده و صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر است. مربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص اینکه «چرا عماد رضا و حسین کاظمی‌ نتوانسته‌اند برای این تیم مثمرثمر باشند؟،، گفت: این دو بازیکن دیر به تمرینات سپاهان ملحق شدند و از شرایط ایده‌آل بدنی به دور هستند. ضمن اینکه حسین کاظمی‌ هنوز نتوانسته خود را با شرایط تیم جدیدش تطابق دهد.