بازیکنانم در بازی نبودند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از توقف برابر راه‌آهن تهران گفت: ما بد بازی کردیم و جای هیچ حرفی باقی نمانده است. بازیکنانم اصلا در زمین بازی سیر نمی‌کردند و به تنها چیزی که توجه نداشتند بازی با راه‌آهن بود. بوناچیچ که تیمش بازی دو بر صفر برده را با نتیجه دو بر دو عوض کرد، ادامه داد: بعد از اینکه با دو گل از راه‌آهن جلو افتادیم، این وظیفه با تجربه‌های تیم بود که با حفظ توپ و میدان این برتری را افزایش می‌دادند اما، چنین نشد و با دو گلی که دریافت کردیم، متوجه شدم باتجربه‌های تیم هم در روز خوبشان نبودند.

وی تصریح کرد: مشکل بزرگ ما در میانه میدان بود و از همین جا بود که در نهایت راه آهن به ما ضربه زد. هافبک‌های چپ و راست ما ضعیف بودند و نتوانستند کمربند میانی میدان را محکم بکنند. امیدوارم در بازی با کاواساکی از این اشتباهات دیگر نداشته باشیم.

لوکا بوناچیچ باز هم از عدم آمادگی محرم نویدکیا و عماد رضا سخن به میان آورد و گفت: این دو هنوز به مرز آمادگی نرسیده‌اند. من مجبورم آنها را به میدان بفرستم که تا روز بازی با کاواساکی آماده باشند. ضمن اینکه خریدهای این فصل ما هم به‌رغم اینکه خوب صورت گرفته اما هنوز به هماهنگی لازم با ما نرسیده‌اند که بتوانند قابلیت‌های خودشان را به نمایش بگذارند. اما مطمئنم در بازی با کاواساکی، اینقدر بد بازی نخواهیم کرد و تماشاگران از تیم راضی خواهند بود.