می‌توانم برابر پیکان بازی کنم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من در تمرینات شرکت کردم و درصورتی که با مشکلی مواجه نشوم می‌توانم برابر پیکان به میدان بروم.

مهدی واعظی گفت: بعد از بازی با ابومسلم دچار آنفولانزای شدید شدم و دو روز حالم بد بود ولی با مصرف دارو و انجام دقیق برنامه‌های کادرپزشکی تیم، شرایطم بسیار بهبود یافته است. وی ادامه داد: از روز سه‌شنبه در تمرینات پرسپولیس شرکت کردم و در صورتی که با مشکل خاصی مواجه نشوم، مطمئنا می‌توانم تا روز جمعه برای حضور در بازی با پیکان خودم را به شرایط ایده آل برسانم.

دروازه‌بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تاکید کرد: پرسپولیس امسال تفاوت‌های زیادی با تیم فصل‌های گذشته داشته‌، یکی از آنها انسجام بسیار خوبی است که بین بازیکنان تیم ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: تیم ما از لحاظ فنی هم پیشرفت داشته است و برنامه ریزی‌های پیش از فصل برای آماده‌سازی تیم بسیار دقیق و مطلوب بود تا بتوانیم با قدرت لیگ را آغاز کنیم.

واعظی خاطر نشان کرد: در پرسپولیس امسال تمام بازیکنان تنها به قهرمانی فکر می‌کنند، موضوعی که در گذشته تا این اندازه در تیم ما دیده نمی‌شد. مطمئنا با انگیزه و تلاشی که بازیکنان تیم دارند می‌توانیم پس از سال‌ها عنوان قهرمانی را در لیگ برتر به دست آوریم.

وی در مورد رقیبان اصلی پرسپولیس در راه قهرمانی، تصریح کرد: سپاهان و استقلال حریفان اصلی ما در کسب عنوان قهرمانی هستند. البته نمی‌توانم از سایپا نام ببرم چراکه معمولا در فوتبال ایران تیم‌های قهرمان نمی‌توانند در فصل بعد نتایج خوبی کسب کنند.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پیکان در مورد دیدار این هفته پرسپولیس با پیکان و احتمال تکرار شکست مقابل این تیم، اظهار داشت: مطمئن باشید آن اتفاق تکرار نمی‌شود چراکه پرسپولیس امروز شرایط بسیار خوبی دارد.

وی اضافه کرد: پیکان در آن دیدار شرایط خوبی داشت، البته امروز هم وضعیت خوب و بازیکنان با انگیزه‌ای دارد ولی پرسپولیس مانند آن دیدار متکی به یک یا دو بازیکن نیست بلکه این تیم پرسپولیس است که برای موفقیت تلاش می‌کند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تاکید کرد: ما امسال روی تاکتیک تیمی‌نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و دیگر متکی به چند مهره نیستیم و مطمئنا در فوتبال ایران هیچ تیمی‌نمی‌تواند مقابل تیمی ‌تاکتیکی مانند پرسپولیس نتیجه مناسبی به دست آورد.

واعظی در پایان گفت: اعتقاد دارم اگر پرسپولیس روند پیروزی‌های خود را تا ۲، ۳ هفته دیگر ادامه دهد، قطعا شانس قهرمانی‌اش زیاد می‌شود چرا که در نیم فصل دوم کسب امتیاز سخت می‌شود و می‌توان با اتکا به این نتایج گام به گام به سوی کسب جام قهرمانی پیش رفت.