مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: امیدواریم در مسابقات جهانی یکی از سه سکو را به دست آوریم.

منصور برزگر پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد به ایسنا گفت: دو کشتی انتخابی خوبی را شاهد بودیم و ابتدا انتظار داشتیم کشتی آنها مساوی شود و مسابقه دیگری بلافاصله برگزار کنیم اما، داداشی و ابراهیمی با کشتی‌های خوب خود سرنوشت را مشخص کردند تا تیم ملی نیز بسته شود. وی در رابطه با کشتی وزن ۵۵ کیلوگرم گفت: خالپور جوان است و تازه به ما رسیده است. او را رها نمی‌کنیم اما، به دنبال مهره‌های بهتری هم هستیم. دیگر هم زمان نداشتیم تا سایر نفرات را آزمایش کنیم و در این مسابقه داداشی بهتر مبارزه کرد.

برزگر با اشاره به کشتی وزن ۹۶ کیلوگرم گفت: تمام مشکل ما با گنجی این است که چرا درگیرانه و رو به جلو مبارزه نمی‌کند. این مشکل نه تنها در مسابقه بلکه در تمرین هم وجود دارد و باید در تمرینات به خطر افتد و خود را نجات دهد تا بدنش مقابل تمام فن‌ها آماده شود. ابراهیمی نیز در حد خودش کشتی گرفت و پیروز این مسابقه شد.

برزگر در رابطه با عدم برگزاری کشتی در وزن ۶۶کیلوگرم گفت: در حال حاضر آخرین فرصت‌ها را پشت سر می‌گذاریم و کمیته فنی هم در این رابطه جلسه گذاشت. کشتی‌گیری که الان مصدوم باشد دو هفته بعد هم حتما برای کشتی گرفتن مشکل خواهد داشت، بنابراین طهماسبی انتخاب شد.

برزگر در پایان گفت: تیم آماده‌ای داریم و خیلی خوب زحمت کشیدند، امیدواریم با کشتی‌های خوب از عنوان سال قبل دفاع کنیم و روی سکوی جهانی بایستیم.