بازپرس ویژه رسیدگی به جرایم ورزشی دادسرای عمومی و انقلاب تهران از صدور قرار تامین کیفری برای تماشاگر خاطی دیدار استقلال تهران و استقلال اهواز و بازداشت وی در زندان اوین خبر داد.

به گزارش ایسنا در جریان دیدار تیم‌های استقلال تهران و استقلال اهواز، یک تماشاگر با ورود به زمین برای دقایقی این بازی را به تعطیلی کشاند. حبیب‌ا... هاشمی، بازپرس ویژه رسیدگی به جرایم ورزشی دادسرای عمومی و انقلاب مستقر در دادسرای ناحیه ۱۹ تهران، در این باره گفت: تماشاگری که در دیدار استقلال تهران - استقلال اهواز باعث ایجاد اختلال در نظم بازی شده بود، با معرفی یگان ویژه استادیوم و قرار تامین کیفری در بازداشت به سر می‌برد و پرونده نیز همچنان برای بررسی تحقیقات مقدماتی مفتوح است.

وی افزود: تماشاگر مذکور ۲۲‌ساله و فاقد سابقه کیفری است که در حال حاضر در زندان اوین در بازداشت به سر می‌برد که بر این اساس پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی و احراز مجرمیت، کیفرخواست، صادر و متهم به دادگاه معرفی خواهد شد تا مطابق قانون با وی برخورد شود.

هاشمی به تماشاگران فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی توصیه کرد که در هنگام مراجعه به محل برگزاری مسابقات، نظم عمومی ورزشگاه‌ها را رعایت کنند و اعمالی انجام ندهند که نیروهای انتظامی مستقر در استادیوم‌ها مجبور به برخورد با آنها شوند زیرا تحت هیچ شرایطی اجازه بی‌نظمی به مخلان نظم عمومی داده نخواهد شد.