پرسپولیس لیگ هفتم را با پیروزی آغاز کرد

هواداران صنعت نفت کار ما را سخت کردند

افشین قطبی گفت: شرایط سختی برابر صنعت نفت آبادان داشتیم که به همین دلیل پیروزی در این دیدار بسیار مهم‌تر از ارائه بازی خوب یود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که پس از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، ضمن بیان مطلب فوق افزود: با توجه به تشویق هواداران صنعت نفت آبادان بازی سختی برابر آنها داشتیم به همین خاطر پیروزی در این دیدار بسیار مهم‌تر از ارائه بازی خوب بود. وی ادامه داد: برای اولین بار بود که به آبادان می‌آمدم و امروز با جو حاکم در این شهر آشنا شدم. تشویق و حمایت هواداران این تیم باعث سختی بیشتر این دیدار شده بود. همین موضوع عاملی بود که صنعت نفت دومرتبه گل‌های عقب افتاده را جبران کند.

قطبی همچنین تاکید کرد: بازیکنان پرسپولیس پس از دریافت گل‌های تساوی می‌خواستند با هجوم بیشتر به دروازه حریف بار دیگر به گل برتری دست یابند. این مساله سازماندهی تیم ما را به هم ریخت و باعث بروز اشتباهات متعدد در بین نفرات تیم شد.

وی اضافه کرد: ما نیابد از حریف دو گل دریافت می‌کردیم اما تمایل بازیکنان تیم به زدن گل‌های بیشتر باعث افزایش اشتباه در بخش‌های دفاعی تیم شد تا حریف موفق شود دومرتبه شکست را با تساوی عوض کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در پاسخ به این سوال که از نتیجه به دست آمده راضی است، اظهار داشت: کسب پیروزی در هر زمان رضایتبخش است.

وی در مورد نحوه انتخاب نفرات تیم خاطرنشان کرد: در جمع کادرفنی به غیر از من ۳ نفر دیگر حضور دارند. من به مدیریتی علاقه دارم که مربیان با هم تصمیم‌گیری کنند، البته سیستمی ‌که آنها ارائه دادند را نگه داشتم.

قطبی در پایان در مورد تماشاگران پرسپولیس گفت: در این پنج روزی که در ایران هستم به این عقیده رسیده‌ام که آنها بهترین تماشاگران دنیا هستند.