هدف از حضور در مسابقات تایلند کسب سهمیه المپیک است

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: با تیمی‌بسیار جوان راهی رقابت‌های جهانی تایلند خواهیم شد ومهم ترین هدفمان از حضور در این مسابقات کسب امتیاز و بالاترین سهمیه المپیک است.

بهمن زارع در خصوص وضعیت اردونشینان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: در حال حاضر ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان را پشت سر می‌گذاریم و وزنه‌برداران طبق برنامه‌ریزی‌های کادر فنی به تمرین و آماده سازی می‌پردازند تا ان‌شاءا... در فاصله زمانی که تا آغاز رقابت‌ها فرصت داریم به شرایط آرمانی و ایده‌آل دست یابند. زارع سطح رقابت‌های جهانی تایلند را بالا عنوان کرد و افزود: مسابقات جهانی تایلند به دلیل کسب سهمیه المپیک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مطمئنا سطح رقابت‌ها نیز بسیار بالا خواهد بود و تیم‌ها با آماده‌ترین نفرات در این مسابقات حضور خواهند یافت. ما نیز با تیمی‌ کامل و با آماده‌ترین نفراتمان در این مسابقات حضور خواهیم یافت.

وی در خصوص نحوه انتخاب نفرات اعزامی‌به تایلند گفت: در طول ۶ ماهی که اردوی تیم ملی بزرگسالان در آزادی برپاست کلیه وزنه‌برداران را زیر نظر گرفتیم و از میان آنها اسامی‌۱۵ نفر برتر را که رکوردهایشان از همه بالاتر بود به فدراسیون جهانی اعلام کردیم. در رکوردگیری که هفته قبل از این نفرات به عمل آوردیم ۱۰ وزنه‌برداری که توانستند رکوردهای به مراتب بهتری را از خود به جا بگذارند و از نظر فیزیکی آماده تر بودند را انتخاب و به مسابقات اعزام خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان با بیان این مطلب که هدف از حضور در رقابتهای جهانی تایلند کسب امتیاز و بالاترین سهمیه المپیک است اظهار داشت: با تیمی‌بسیار جوان راهی رقابت‌های تایلند خواهیم شد و مهم‌ترین هدفمان از حضور در این مسابقات کسب امتیاز و بالاترین سهمیه المپیک است که برای رسیدن به این مهم تمام تلاشمان را خواهیم کرد.