کریمی: از استقلال، پرسپولیس و امارات پیشنهاد داشتم

ماندن و رفتن کریمی در اهواز همچنان در پرده ابهام قرار دارد. فیروز که تیمش را به نایب قهرمانی لیگ رساند و در غیاب مدیران همه‌کاره باشگاه بود بارها از رفتن گفت و بارها از ماندن اما فعلا ماندنی شده و البته باز هم می‌گوید اگر شرایط تغییر نکند و مدیران بر سر تیم نباشند از استقلال اهواز جدا می‌شود! در حالی‌که جدایی شما قطعی به نظر می‌رسید، چطور شد که در استقلال اهواز ماندید؟

خودم هم نمی‌دانم. من از استقلال و پرسپولیس تهران و حتی تیم‌های اماراتی پیشنهادهای مالی داشتم و تصمیم به ترک اهواز گرفتم، اما در تماسی که با علی شفیعی‌زاده داشتم ایشان به من اعلام کرد که مشکلاتش مرتفع شده و به‌زودی وارد ایران می‌شود. من هم به احترام شفیعی‌زاده تصمیم گرفتم که در اهواز بمانم اما ماندن من قطعی نیست!

بیشتر توضیح بدهید.

در فصل جدید نمی‌توانم شرایطی مشابه فصل گذشته را تحمل کنم. دوری مدیرعامل باعث ایجاد مشکلات زیادی برای استقلال اهواز می‌شود و در صورتی‌که غیبت برادران شفیعی‌زاده ادامه پیدا کند، اهواز را ترک خواهم کرد.

قرارداد جدیدی با استقلال اهواز ثبت کرده‌اید؟

خیر! قرارداد من با استقلال و شفیعی‌زاده یک قرارداد عاطفی و قلبی است و این قرارداد قلبی در صورتی پابرجاست که خانواده بزرگ استقلال اهواز گرد‌هم جمع شوند و برادران شفیعی‌زاده بار دیگر در کنار اعضای این تیم حضور پیدا کنند.

تیم شما بازیکنان زیادی را از دست داد. از این جهت دچار مشکل نمی‌شوید؟

استقلال اهواز بیش از ۶۰‌درصد اسکلت اصلی‌اش را از دست داد و قطعا جدایی بازیکنان خوب فصل گذشته، تاثیر منفی در روند تیم خواهد داشت.

چرا مانع جدایی بازیکنان نشدید؟

سیاست استقلال اهواز، حفظ بازیکنانی است که با جان و دل برای تیم بازی کنند و نفراتی که دلشان با استقلال نباشد، از این تیم جدا می‌شوند.

من به شخصه اعتقاد ندارم که بازیکنی را به زور نگه دارم و بازیکنانی که از جمع ما جدا شدند، خودشان اصرار بر جدایی داشتند.

و در مورد بازیکنان جدیدی که جذب کرده‌اید، حرف و حدیث زیاد است!

ما در حد توانایی مالی‌مان، بازیکن جذب کرده‌ایم. البته اکثر نفراتی که در این فصل به استقلال اهواز پیوستند از سایر تیم‌های لیگ‌برتری پیشنهادهای مالی خوبی داشتند. اما به دلیل اینکه سال‌ها بازیکن من بودند و از طرفی هم به استقلال اهواز عشق می‌ورزیدند، تصمیم گرفتند به اهواز بیایند.

وضعیت استقلال اهواز را برای فصل جدید چگونه می‌بینید؟

تمام سعی و تلاش ما حضوری آبرومندانه در رقابت‌های لیگ‌برتر است و با ترکیبی کاملا جوان گام به مسابقات می‌گذاریم و مطمئنم که بازی‌های خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت.