مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس با تکذیب شایعه اخراج فرشید کریمی از این تیم تاکید کرد او به همراه مهدی واعظی و علیرضا حقیقی دروازه‌بانان پرسپولیس در فصل آینده خواهند بود.

سعید عزیزیان با بیان این مطلب گفت: خبر کنار گذاشتن فرشید کریمی از فهرست تیم فوتبال پرسپولیس را تکذیب می‌کنم‌. نمی‌دانم این شایعات از کجا نشات می‌گیرد. اگر چنین چیزی صحت داشت حتما من که مربی دروازه‌بانان پرسپولیس هستم از آن با خبر می‌شدم. او ادامه داد: کریمی یکی از دروازه‌بانان تیم ما است و تا آخر فصل در کنار ما خواهد ماند. روی هر سه دروازه‌بانی که در‌حال‌حاضر با تیم تمرین می‌کنند نظر داریم و اگر به توانایی یکی از آنها شک داشتیم حتما در ابتدای تمرینات او را کنار می‌گذاشتیم تا فرصت لازم برای انتخاب تیمی دیگر را داشته باشد.

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه حضور حسن رودباریان در این تیم گفت: در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز مسابقات لیگ برتر نمی توانیم دروازه بانی جدید را به خدمت درآوریم. اگر بنا‌بر‌این بود که به جای یکی از دروازه‌بانان فعلی بازیکنی جدید را به خدمت درآوریم حتما این کار زودتر از اینها انجام می‌شد تا دروازه‌بان جدید دوره بدنسازی را کنار ما بگذراند.