عضو کمیته انتقالی گفت: ادامه همکاری قلعه‌نویی با تیم‌ملی مورد تایید کمیته انتقالی نیست و این کمیته تصمیمی برای تمدید قرارداد ایشان ندارد.

دکترمهدی خبیری عضو کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب به خبرنگار مهر افزود: کمیته انتقالی هیچ نظری بر روی ادامه حضورقلعه‌نویی در تیم‌ملی ندارد و عملکرد ایشان در مسابقات جام‌ملت‌های آسیا به هیچ‌وجه رضایت بخش نیست. خبیری درخصوص تمدید قرارداد یکساله قلعه‌نویی با تیم‌ملی قبل از جام‌ملت‌های آسیا اظهار داشت: کمیته انتقالی در جریان تمدید این قرارداد نبوده و با توجه به اینکه مسوولیت فدراسیون تا قبل از برگزاری انتخابات برعهده کمیته انتقالی قراردارد این قرارداد نمی‌تواند وجهه قانونی داشته باشد.

عضو کمیته انتقالی اظهار داشت: این کمیته در جلسه امروز به طور ویژه برای روشن شدن وضعیت سرمربی فعلی تیم‌ملی به بحث و تصمیم‌گیری خواهد پرداخت ولی آنچه مسلم است این کمیته همکاری قلعه‌نویی با تیم‌ملی را خاتمه یافته می‌داند. وی در خصوص تعیین سرمربی جدید برای تیم‌ملی اظهار داشت: این تصمیم به استراتژی فدراسیون آینده بستگی دارد ولی تا زمان برگزاری مجمع عمومی هرگونه تصمیم‌گیری در این زمینه به کمیته انتقالی بستگی دارد.