باشگاه پرسپولیس پس از توافق با میثم سلیمانی قرارداد این بازیکن تازه وارد خود را فسخ می‌کند.

میثم سلیمانی سه‌شنبه شب به همراه مدیر برنامه‌های خود در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و با مدیرعامل باشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

پس از مصدوم شدن این بازیکن و مشخص شدن وضعیت سهمیه وی مبنی بر لیگ برتری بودن او، سه‌شنبه جلسه‌ای با حضور حبیب کاشانی‌، میثم سلیمانی و مدیربرنامه‌های او در محل باشگاه برگزار شد و طرفین درباره راهکارهای حل این موضوع با یکدیگر گفت‌وگو کردند که در نهایت نیز تصمیم گرفته شد با توافق طرفین، قرارداد باشگاه با میثم سلیمانی فسخ شود. سلیمانی درباره حضورش در باشگاه و دیدار با حبیب کاشانی و نتیجه این جلسه گفت: «حضور من در باشگاه فقط و فقط برای کمک به پرسپولیس بود و تصمیم دارم هر کاری که منجر به کمک به این باشگاه پرطرفدار می‌شود انجام دهم.»

او با اشاره به فسخ قرارداد خود گفت: «با استعلامی‌که قبلا کرده بودیم به ما گفته بودند که من سهمیه لیگ یکی هستم. اما اخیرا در جواب استعلام باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌اند که لیگ برتری هستم. از این قضیه به شدت ناراحت شدم و حالا آمده‌ام تا به هر نحوی که می‌شود به پرسپولیس کمک کنم. مسوولان این تیم روی سهمیه لیگ برتری خود حساب کرده‌اند و با توافقی که حاصل شد این مشکل حل می‌شود.»