شروع ناامیدکننده پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، پایان نسبتا خوبی داشت تا این تیم نگرانی خاصی در مورد جذب بازیکن نداشته باشد. حالا همه منتظر مشخص شدن وضعیت افشین قطبی هستند و گویا قرار است این مربی به زودی وارد ایران شود. حبیب کاشانی، مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به این موضوع اظهار داشت: «برگه قرارداد را روز دوشنبه برای آقای قطبی فرستادیم و ظرف دو، سه روز آینده همه چیز مشخص شود.» آقای کاشانی! ابتدا در خصوص عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات صحبت کنید، شرایط برای شما راضی‌کننده است؟

ما براساس نیازهای‌ کادرفنی چند بازیکن در پست‌های دفاع، هافبک و فوروارد جذب کردیم و فکر می‌کنم همه چیز خوب پیش رفت و هواداران هم راضی هستند.

ولی زمانی‌که فصل نقل و انتقالات شروع شد، پرسپولیس در جذب بازیکن کند حرکت می‌کرد و در طرف مقابل استقلالی‌ها چند مهره سرشناس گرفتند. این موضوع برای شما نگران‌کننده نبود؟

استقلال با ریزش بازیکنان مواجه بود و به همین دلیل در این زمینه با سرعت عمل کرد ولی ما در این مورد هیچ عجله‌ای نداشتیم. فقط هدف این بود که نقاط ضعف را برطرف کنیم و هیچ عجله‌ای هم نداشتیم. اهل بمب ترکاندن هم نبودیم و همه چیز در کمال آرامش پیش رفت.

می‌گویند در جذب بازیکنانی چون خلیلی، نصرتی و عباس آقایی سقف قرارداد باشگاه را شکسته‌اید؟

خیر، ما در زمینه مالی بر اساس چارچوبی خاص عمل کرده‌ایم و خارج از حد معمول هزینه نمی‌کنیم. در ضمن بازیکنان جدید هم در این مورد با ما کنار آمدند و مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد.

پس از جذب آقایی، گویا استقلالی‌ها از این موضوع ناراحت شده بودند، مثل اینکه آنها هم با این بازیکن مذاکره کرده بودند.

آقایی در دفتر باشگاه پرسپولیس با آقای دانشجو، یکی از اعضای هیات‌مدیره استقلال هم صحبت کرد و گفت تمایلی برای رفتن به استقلال ندارد. ما در این زمینه غیرحرفه‌ای عمل نکردیم.

بازیکن جدیدی به پرسپولیس اضافه می‌شود؟

سه بازیکن خارجی می‌توانیم جذب کنیم که در حال حاضر بیشتر به فکر گرفتن مهاجم هستیم. در ضمن حضور الونگ هم در پرسپولیس قطعی به نظر می‌رسد.

خبر مذاکره پرسپولیس با عماد رضا صحت دارد؟

خیر، قیمت عامدرضا بالاست و با این شرایط نمی‌توانیم روی جذب این بازیکن حساب کنیم.

می‌گویند با مجتبی جباری در دفتر باشگاه مذاکره کرده‌اید؟

خیر، این موضوع به هیچ‌عنوان صحت ندارد. جباری بازیکن بااخلاقی است که از لحاظ فنی هم توانایی‌های بالایی دارد ولی او بازیکن استقلال است و مسوولان این باشگاه در حال مذاکره با جباری هستند.

حضور مایلی‌کهن و مجید جلالی در باشگاه پرسپولیس حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود آورد؛ قرار است در چه پستی از آنها استفاده کنید؟

شان مایلی‌کهن و جلالی بیشتر از اینهاست که بخواهیم پست خاصی را به آنها پیشنهاد بدهیم. قرار است آنها بررسی کنند و ببینند در چه پستی می‌توانند به باشگاه کمک کنند.

تکلیف قطبی چه زمانی مشخص می‌شود؟

برگه قرارداد را برای ایشان ارسال کردیم و تا چند روز دیگر همه چیز مشخص می‌شود.