مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از مشخص شدن وضعیت افشین قطبی در نشست این هفته اعضای هیات‌مدیره این باشگاه خبر داد.

حبیب کاشانی که با سایت باشگاه پرسپولیس گفت‌وگو می‌کرد در مورد آخرین وضعیت سرمربی این تیم گفت: آقای قطبی پیشنهاد جدیدی را برای ما فرستادند و در اولین جلسه هیات‌مدیره‌ باشگاه وضعیت همکاری وی با تیم پرسپولیس مشخص می‌شود. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با رد شایعه ارسال نامه از سوی افشین قطبی به باشگاه و انصراف وی از سرمربیگری تیم پرسپولیس افزود: آقای قطبی پیشنهاد جدیدی را برای ما فرستادند و روز پنجشنبه در نشستی که با مدیر برنامه‌های وی در باشگاه برگزار کردیم طرفین بر سر این پیشنهاد، بحث و تبادل نظر کردند.

کاشانی ادامه داد: در نشست با مدیر برنامه‌های وی تمام موارد قرارداد بررسی شد و تمام بررسی‌های صورت گرفته و پیش قرارداد افشین قطبی را در اولین نشست هیات‌مدیره ارائه خواهم کرد. همکاری با افشین قطبی هنوز مد نظر ماست و با بررسی پیشنهاد جدید وی و در اولین جلسه هیات‌مدیره‌ باشگاه وضعیت همکاری وی با تیم پرسپولیس مشخص می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پس از بررسی هیات‌مدیره جواب نهایی را به قطبی خواهیم داد تا او تصمیم لازم را بگیرد. اگر هیات‌مدیره موافق درخواست‌های قطبی باشد قطعا با او قرارداد خواهیم بست.