علی کریمی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کند بیشتر در خدمت تیم باشد گفت: بازی با چین حساسیت بالایی برای ما دارد و تلاش می‌کنیم در این دیدار انتقام دوره گذشته را از این تیم بگیریم.

هافبک تیم‌ملی فوتبال کشورمان که صبح دیروز در نشست خبری شرکت کرده بود ضمن بیان این مطلب افزود: چین تیم خوب و پر مهره‌ای است که اصلی ترین رقیب ما در این گروه است. با این حال تلاش می‌کنیم که در دیدار فردا (امروز) با ارائه فوتبالی قابل قبول این تیم را شکست دهیم و انتقام دوره گذشته که با ناداوری مغلوب این تیم شدیم را بگیریم. علی کریمی در مورد آخرین وضعیت تیم‌ملی فوتبال کشورمان گفت: خوشبختانه پس از چند روز تمرین و بازی در مالزی با شرایط آب و هوایی این کشور خو گرفته‌ایم و رفته‌رفته به شرایط ایده‌ال نزدیک می‌شویم که امیدوارم در بازیهای آینده بتوانیم فوتبال بهتری را به نمایش بگذاریم. کریمی در مورد شناختش از فوتبال چین و لژیونرهای این کشور گفت: از بازیکنان تیم‌ملی چین شماره های ۶ و ۱۸ را می‌شناسم و از تیم‌ملی این کشور نیز با توجه به دیدارهای گذشته شناخت نسبی دارم.

کریمی در ادامه این نشست خبری تصریح کرد: تیم‌ملی ایران برای صعود از این گروه به عنوان تیم اول به پیروزی برابر چین نیاز دارد و تلاش خواهیم کرد به این مهم دست پیدا کنیم.

وی افزود: اگر ما به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شویم در مالزی خواهیم ماند و این امر به موفقیت ما کمک بسیاری خواهد کرد.

کریمی درباره اینکه چرا کمتر از تکنیکش در بازی اول استفاده کرد: گفت: فوتبال یک بازی تیمی است و نباید با کارهای انفرادی برای تیم مشکل درست کرد. یک تیم یازده نفر است که باید دست در دست هم دهند و به موفقیت برسند.