گزارشی از آخرین نقل و انتقالات تیم‌های تهرانی لیگ برتر

تیم‌های تهرانی حاضر در لیگ برتر تا به امروز که ۱۷ روز از آغاز فصل نقل و انتقالات می‌گذرد، اقدام به جذب ۱۶ بازیکن جدید کرده‌اند.

در بین تیم‌های تهرانی حاضر در هفتمین دوره لیگ برتر صباباتری با جذب پنج بازیکن جدید پرکارترین تیم در فصل نقل و انتقالات بوده است اما در مقابل این تیم راه آهن دیده می‌شود که هیچ بازیکن جدیدی را به فهرست خود اضافه نکرده است. استقلال: مسوولان باشگاه استقلال در هفته‌ای که گذشت توانستند شش بازیکن جدید را به فهرست خود بیافزایند. محسن بیاتی نیا، میثم منیعی، مهرداد پولادی، اصغر نادعلی، امید روانخواه و اشکان نامداری بازیکنانی هستند که طی هفته‌ای که گذشت اقدام به ثبت قرارداد با باشگاه استقلال کردند. دراین بین پیروز قربانی نیز قرارداد خود را با تیم فوتبال استقلال به مدت دو سال تمدید کرد و در هیات فوتبال استان تهران به ثبت رساند. قرارداد پولادی و روانخواه در فهرست بازیکنان تیم فوتبال استقلال به ثبت رسیده است و این باشگاه کماکان می‌تواند سه بازیکن لیگ برتری دیگر را نیز به خدمت در آورد.

پرسپولیس: تاکنون سه بازیکن رسما به تیم فوتبال پرسپولیس پیوسته‌اند. میثم سلیمانی، سپهر حیدری و بهادرعبدی از تیم فوتبال سرخپوشان دلوارافزار در هیات فوتبال استان تهران اقدام به ثبت قرارداد با تیم فوتبال پرسپولیس کرده‌اند. از آنجایی که انتقال سلیمانی از تیم فولاد خوزستان به تیم پرسپولیس انجام شده و عبدی نیز از تیمی‌لیگ دسته اولی پیراهن پرسپولیس را برتن کرده است این باشگاه می‌تواند چهار بازیکن لیگ برتری دیگر به غیر از سپهر حیدری به خدمت در آورد.

پیکان: علی قربانی تنها بازیکنی است که با ثبت قرارداد در هیات فوتبال استان تهران رسما به تیم فوتبال پیکان پیوسته است. مسوولان پیکان علاوه بر جذب قربانی قرارداد ۱۴ بازیکن خود را تمدید کرده‌اند. با این شرایط آنها فرصت این را دارند که چهار بازیکن لیگ برتری دیگر را به خدمت بگیرند.

سایپا: تیم فوتبال سایپا فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات را با جذب آدریانو آلوز از تیم فوتبال مس کرمان آغاز کرد. این بازیکن روز پنج‌شنبه قرارداد دو ساله‌ای با نارنجی پوشان تهرانی را در هیات فوتبال تهران به ثبت رساند. سایپا نیز می‌تواند چهار بازیکن لیگ برتری دیگر به خدمت درآورد.

صباباتری: همان طور که عنوان شد صباباتری پرکارترین تیم تهرانی در فصل نقل و انتقالات بوده است. این تیم تاکنون فریدون فضلی، بابک حاتمی، غلامرضا رضایی، ابوالفضل حاجی زاده و عادل کلاه کج با ثبت قرارداد در هیات فوتبال استان تهران رسما به تیم صباباتری پیوسته‌اند. با توجه به اینکه عادل کلاه کج از یک تیم دسته اولی به صباباتری آمده است این تیم می‌تواند تنها یک بازیکن لیگ برتری دیگر را به فهرست خود اضافه کند.

راه آهن: فعالیت باشگاه راه آهن در فصل نقل و انتقالات در مذاکره با برخی بازیکنان خلاصه می‌شود و هنوز آن تیم بازیکنی جدید به خدمت نگرفته است.