حبیب کاشانی گفت: متاسفانه اخلاق از ورزش فاصله گرفته است و احساس می‌شود تعهدات اخلاقی، علاقه و احساس هواداران و رنگ لباس کوچک‌ترین جایگاهی نزد برخی بازیکنان ندارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به طرح برخی مسائل از جمله عملکرد مدیریت تیم در فصل نقل و انتقالات و نیز ماجرای پیوستن مهرزاد معدنچی به باشگاه الشعب امارات پرداخت. کاشانی درباره ادعای معدنچی مبنی بر عدم تماس از سوی باشگاه پرسپولیس با وی به سایت باشگاه گفت: «‌متاسفانه برخی جراید از قول آقای معدنچی اعلام کردند که از باشگاه تماسی با ایشان گرفته نشده است. این موضوع به هیچ‌وجه صحت ندارد و آقای استیلی از سوی باشگاه با ایشان صحبت کرده بودند. معدنچی هم گفته بود که سوء‌تفاهم‌ها برطرف شده و برای حضور در تیم پرسپولیس اعلام آمادگی کرده بود.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: «‌معدنچی دو شب قبل از اعزام تیم ملی به مالزی در تماس با باشگاه درخواست کرده بود که به علت مشکلاتی که دارد بخشی از مطالبات وی پرداخت شود. پس از این تماس، آقای خوردبین با معدنچی تماس می‌گیرد که به هتل محل اقامت وی برود. در نهایت معدنچی به درب منزل آقای خوردبین می‌رود و مبلغ ۱۵میلیون تومان در قبال اخذ رسید تحویل می‌گیرد.‌»

حبیب کاشانی افزود: «‌آقای خوردبین همان شب با من تماس گرفت و از قول معدنچی گفت هم خودش فصل آینده در خدمت تیم پرسپولیس خواهد بود و هم دو بازیکن فجرسپاسی را که شیرازی هستند برای انجام مذاکرات به باشگاه خواهد آورد.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه متاسفانه اخلاق از ورزش فاصله گرفته است، گفت: «‌احساس می‌شود تعهدات اخلاقی و احساس هواداران و رنگ لباس کوچک‌ترین جایگاهی نزد برخی بازیکنان ندارد و پول و مادیات برای آنها حرف اول و آخر را می‌زند. آقای معدنچی اگر قرار بود ترانسفر شود باید به باشگاه خود اطلاع می‌داد. باشگاهی که در جهت رشد و معرفی ایشان به فوتبال کشور و تیم‌ملی زحمات زیادی کشیده است.»

کاشانی درباره انتقال حسین کعبی به تیم لسترسیتی گفت:«‌شخصا چندین بار در اردوی تیم ملی با حسین کعبی صحبت کردم و قرار شد ایشان از طریق باشگاه ترانسفر شود. جاداشت آقای کعبی که در انتهای فصل به این تیم اضافه شد و بازی‌های خوبی را هم انجام داد، از طریق ترانسفر خود کمک مناسبی را به باشگاه می‌کرد. این انتظار مدیرعامل، هیات‌مدیره و هواداران باشگاه پرسپولیس است.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: «‌طبق قوانین کشور انگلستان و آلمان در صورت ترانسفر بازیکن بخش قابل توجه و بسیار زیادی از مبلغ قرارداد بابت مالیات کسر می‌شود. اگر آقای کعبی و معدنچی از طریق باشگاه ترانسفر می‌شدند‌، می‌توانستند علاوه بر معافیت مالیاتی به نحو قابل‌توجهی نیز به باشگاه کمک نمایند. همان‌طور که انتقال مهرداد اولادی کمک شایانی به باشگاه پرسپولیس کرده بود.»

کاشانی در ادامه تاکید کرد: «‌سیستم مدیریت قبل باشگاه با توجه به توانایی‌های کعبی و معدنچی باید قبل از اتمام بازی‌های لیگ و جام‌حذفی اقدام به انعقاد قرارداد با آنها می‌کرد که در صورت ترانسفر شدن آنها، حقوق باشگاه تضییع نشود که متاسفانه این اقدام صورت نگرفت.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین درخصوص اقدامات مدیریت باشگاه در فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکنان جدید که دغدغه این روزهای هواداران این تیم است گفت: «علاوه بر سپهر حیدری و میثم سلیمانی، در تلاش هستیم جانشینان مناسب و شایسته ای از لیگ برتر برای بازیکنان جدا شده از تیم و همچنین دیگر بازیکنان مدنظر کادر فنی انتخاب و جذب کنیم. مذاکراتی را هم با چند بازیکن خوب و مطرح داشته‌ایم و ان‌شاءا... در آینده‌ای نزدیک خبرهای خوبی را از انعقاد قرارداد با این بازیکنان مطرح به هواداران می‌دهیم.»