اهدای جام نایب قهرمانی تکواندو به احمدی نژاد

رییس فدراسیون تکواندو خبر از اهدای جام نایب قهرمانی جهان به رییس‌جمهوری داد.

رییس فدراسیون تکواندو حضور رییس‌جمهوری در اردوهای تیم‌های ملی را نشات گرفته از احترام ایشان به کرامت انسانی ورزشکاران دانست. سیدمحمد پولادگر در آستانه مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش، گفت: همگان می‌دانند رییس‌جمهوری با دقت نظر مسایل در ابعاد قهرمانی و همگانی را دنبال می‌کند. او باوجود برخورداری از جایگاه رفیع در حوزه سیاست، نسبت به ورزش بی‌تفاوت نیست و با کارشناسی، پیگیر اوضاع است و با دلایل مستند، در خصوص هزینه کردن در ورزش قهرمانی توجیهات قابل قبولی دارد.

او در خصوص حضور رییس‌جمهوری در اردوهای تیم‌های ملی بر ارزش قایل شدن ایشان به شخصیت قهرمانان و ورزشکاران تاکید کرد و افزود: این حرکت در نوع خود بی‌نظیر و قابل توجه است. معمولا وقتی تیم‌ها در مسابقات بین المللی حایز رتبه و مقام می‌شوند، موقعیت ملاقات با رییس‌جمهوری را پیدا می‌کنند؛ ولی رییس جمهور پیش از مدال‌آوری تکواندوکاران با حضور در محل اردوی تیم ملی نشان داد بیش از مدال و رتبه به شخصیت و کرامت انسانی احترام می‌گذارد و این طرز فکر را باید ستود.

رییس فدراسیون تکواندو از اقدام ملی‌پوشان این رشته در جهت قدردانی از حضور رییس‌جمهوری در اردوی تیم ملی خبر داد و افزود: در مراسم چهارشنبه شب که به مناسبت تجلیل از قهرمانان در نظر گرفته شده، جام نایب قهرمانی جهان از سوی‌ هادی ساعی، کاپیتان تیم ملی تکواندو تقدیم رییس‌جمهوری خواهد شد و این کمترین حرکت در جهت تشکر و قدردانی از حضور دکتر احمدی‌نژاد در اردوی تیم ملی محسوب می‌شود.