کریمی به القطر پیوست

ستاره شماره ۸ تیم ملی فوتبال ایران در پایان مدت همکاری با باشگاه بایرن مونیخ با سیلی از پیشنهادات گوناگون از کشورهای عربی مواجه بود که در نهایت به پیشنهاد باشگاه القطر پاسخ مثبت داد و دیروز با حضور در ساختمان کمیته المپیک قطر قرارداد دوساله‌ای را با تیم جدیدش به امضاء رساند. کمیته المپیک قطر با توجه به اصرار مسوولان باشگاه القطر از مدت‌ها پیش مذاکرات را آغاز کرد و به دنبال جذب ستاره اسبق باشگاه بایرن مونیخ بود.

در نهایت دو طرف بر سر مسائل مالی به توافق نهایی دست یافتند و کریمی در ساختمان کمیته المپیک قطر قرارداد دو ساله را به امضاء‌ رساند. جزئیات بیشتری از مبلغ قرارداد فاش نشده است اما پیشنهاد این باشگاه از دیگر تیم‌های قطری و اماراتی به مراتب بیشتر بوده است.

ستاره ایرانی پس از ثبت قرارداد در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در خصوص انتخاب فوتبال قطر و این باشگاه اظهار داشت: «من یک بازیکن حرفه‌ای هستم. در این انتخاب همه جوانب را در نظر داشتم. هرچند پیشنهادات زیادی دریافت کرده بودم اما دیدم که القطر با شرایط من مناسب‌تر است. خوشحالم که این تیم را انتخاب کردم و امیدوارم بازیکنان و مسوولان تیم را با بازی‌های خودم راضی کنم.»

کریمی در صورت کسب عنوان آقای گلی و همچنین کسب قهرمانی در هر یک از جام‌های قطر پاداش ویژه‌ای دریافت خواهد کرد.