استیلی: قطبی سرمربی پرسپولیس است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس از جذب نشدن بازیکنی جدید به این تیم ابراز نگرانی کرد. حمید استیلی در نخستین نشست تمرین این تیم درباره بازیکنان جدید پرسپولیس گفت: باشگاه مذاکرات خود را برای جذب بازیکنان مورد نظر آغاز کرده است. براساس توافقات انجام شده من و خوردبین تیم آینده پرسپولیس را خواهیم بست. در این راه نیز فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌ایم.

استیلی ادامه داد: متاسفانه این موضوع کمی باعث نگرانی است. تیم‌هایی مانند صباباتری و سپاهان که دارای وضعیت مالی خوبی هستند مشکلاتی را از این جهت برای استقلال و پرسپولیس ایجاد کرده‌اند، ولی امیدواریم که بتوانیم بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم.

وی افزود: شخصا هر چه دارم از پرسپولیس است و از این که بار دیگر در پرسپولیس حضور پیدا کرده‌ام بسیار خوشحالم.

استیلی با بیان اینکه افشین قطبی سرمربی تیم پرسپولیس است، گفت: بر اساس توافقات انجام شده قطبی سرمربی پرسپولیس خواهد بود و با مذاکراتی که داشته‌ایم وی پس از پایان بازی‌های جام ملت‌ها به تیم پرسپولیس ملحق خواهد شد و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: بعید می‌دانم که مشکلی برای آمدن قطبی به ایران باشد اما، اگر این اتفاق بیفتد باشگاه در مورد سرمربی آینده تیم تصمیم‌گیری خواهد کرد.

استیلی با بیان این که قطبی یکی از باتجربه‌ترین مربیان ایرانی فوتبال است، گفت: قطبی مربی ایرانی است و دلیل اصلی انتخاب او نیز ایرانی بودنش است. او سابقه حضور در سه دوره جام جهانی را دارد و هم دستیار و هم آنالیزور موفقی بوده است و مطمئنا با پرسپولیس روزهای خوبی خواهد داشت.