فصل نقل و انتقالات هفتمین دوره لیگ برتر در حالی از روز دوشنبه هفته جاری آغاز شده است که در بین تیم‌های تهرانی تنها تیم صباباتری اقدام به ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش کرده است. فصل نقل و انتقالات لیگ برتر از روز دوشنبه چهارم تیرماه آغاز شده است، با این حال از بین تیم‌های تهرانی تنها صباباتری در این مدت اقدام به جذب بازیکن کرده است. تاکنون فریدون فضلی از تیم استقلال اهواز و بابک حاتمی از تیم مس کرمان با عقد قراردادی دو ساله به عضویت تیم صباباتری تهران در آمده‌اند. با مشخص شدن کادر مدیریتی و مربیگری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال می‌توان انتظار داشت طی هفته آینده فصل نقل و انتقالات لیگ برتر در بین تیم‌های تهرانی رونق بگیرد.

سایپا و پیکان کماکان در حال سبک و سنگین کردن بازیکنان مختلف هستند تا بهترین‌ها را به جمع خود اضافه کنند. راه آهن نیز با پشت سر گذاشتن بازی‌های پرالتهاب پلی اف لیگ برتر قطعا در روزهای آتی تدارک تیمی قدرتمند را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

رکود فصل نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری تنها در مورد تهران صدق نمی‌کند و تیم‌های شهرستانی نیز هنوز برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود اقدام نکرده‌اند. فصل نقل و انتقالات تا ۱۷مرداد ادامه داد.