تیم‌ملی با ترکیب کامل تمرین کرد

تیم‌ملی فوتبال کشورمان صبح دیروز با حضور کلیه بازیکنان حاضر در اردو یک جلسه تمرین هوازی را پشت‌سر گذاشت.

در تمرین دیروز که شامل دویدن در زمین چمن کمپ تیم‌های ملی و انجام کارهای هوازی بود کلیه بازیکنان حضور داشتند.

مسعود شجاعی پس از غیبت یک روزه در تمرینات تیم‌ملی از صبح دیروز به اردو ملحق شد. ابراهیم صادقی، محمد نصرتی و رسول خطیبی نیز با پشت‌سر گذاشتن دوران مصدومیت در کنار دیگر بازیکنان دویدند. در بخش ابتدایی تمرین ۲۱ بازیکن حاضر در اردو به همراه پرویز کماسی و منصور ابراهیم‌زاده چیزی در حدود ۴۵ دقیقه دور زمین دویدند. در این بخش وحید طالب‌لو و سید مهدی رحمتی به همراه کریم بوستانی در سالن بدنسازی کمپ تیم‌های ملی وزنه زدند.

در بخش دوم تمرین بازیکنان با دویدن در حالت‌های مختلف توانایی‌های خود را به مربیان نشان دادند که در این بین آمادگی لژیونرهای ایرانی شاغل در لیگ‌های اروپایی بیش از سایر بازیکنان بود. در پایان این بخش بازیکنان با انجام حرکات کششی به کار خود خاتمه دادند.

براساس برنامه تیم‌ملی باید دیروز صبح در زمین گلف آکادمی ملی المپیک تمرین می‌کرد، اما به درخواست بازیکنان محل برگزاری تمرینات به کمپ تیم‌های ملی تغییر پیدا کرد.

روز شنبه از بازیکنان حاضر در اردوی تیم‌ملی آزمایش دوپینگ به عمل آورده شد، اتاق ویژه گروه پزشکی تیم‌ملی نیز به همین منظور در اختیار ماموران کمیته ضد‌دوپینگ قرار گرفته بود.

ظاهرا آنها در زمان انجام وظیفه خود نظم اتاق را به هم ریخته بودند که حتی باعث اعتراض مسوولان هتل المپیک شده است. نوروزی که از این مسئله ناراحت بود از قلعه‌نویی خواست تا به مسوولان کمیته ضد‌دوپینگ این مورد را گوشزد کند.