استقلال به طور کامل نابود می‌شود

استقلال برای فصل آینده تعداد زیادی از بازیکنان خود را از دست می‌دهد. یکی از آنها اصغر طالب‌نسب است. او فصل بدی را با استقلال به پایان رساند.

هافبک سابق استقلال این بار درباره اتفاقاتی که در باشگاه استقلال رخ داده حرف می‌زند. طالب نسب معتقد است که استقلال در فصل آینده به طور کامل نابود می‌شود. وضعیت تو با استقلال چگونه است؟

فعلا که در سفر هستم و منتظرم تا وضعیت باشگاه مشخص شود.

یعنی در استقلال نمی‌مانی؟

این تیم شرایط خاص خودش را دارد. با این وضعیت اصلا نمی‌مانم.

چه شرایطی؟

از یک سو، باشگاه مدیرعامل ندارد. از سوی دیگر، هنوز پول فصل گذشته را به ما پرداخت نکرده‌اند، آن هم در شرایطی که بازیکنان تیم‌های دیگر مطالبات خود را دریافت کرده‌اند. به غیر از فوتبال، منبع درآمد دیگری ندارم. اگر باشگاه پول ندهد، باید گرسنگی بکشم، آن هم در حالیکه مردم تصور می‌کنند زندگی بسیار مرفهی داریم.

ممکن است به سپاهان برگردی؟

نه، اگرچه با این تیم روزهای خوبی را سپری ‌کردم، اما دیگر به این تیم باز نمی‌گردم. البته در استقلال هم نمی‌‌مانم. ۲ سال برای این تیم تهرانی بازی کردم و پول زیادی نگرفتم. هیچ وقت فکر نمی‌کردم یک تیم این قدر حاشیه داشته باشد. قبل از استقلال، در پاس، پیکان و سپاهان بازی کردم، ولی هیچ کدام به اندازه استقلال شرایط بدی نداشتند. جو این تیم بسیار خراب بود.

منظورت باندبازی بازیکنان است؟

نه، ولی کاش باند بازی بود. حداقل می‌دانستیم دو یا سه باند در تیم وجود دارد و بالاخره یکی از آنها پیروز می‌شود، اما جو استقلال ناسالم‌تر از این حرف‌ها بود. بازیکن، مربی، مدیرعامل، هیات مدیره و افرادی که اطراف تیم بودند، به دنبال سهم‌خواهی بودند. استقلال مثل یک گوشت قربانی شده بود. اگر این تیم فصل آینده هم همین شرایط را داشته باشد، به طور کامل نابود

خواهد شد.

بحث کم کاری بازیکنان هم بارها مطرح شد؟

هیچ کس کم کاری نکرد. تیم هر طور تمرین کند، به همان شکل هم بازی می‌کند. به شکل درستی تمرین نمی‌کردیم.

چرا؟

وقتی وسط تمرین قمه‌کشی می‌شود یا نصف زمین را می‌خواهند زیر کشت ببرند، دیگر نمی‌توان از این تیم توقعی داشت.

در مورد جدایی با فتح‌ا...‌زاده هم صحبت کرده‌ای؟

بله، به ایشان گفتم دیگر نمی‌مانم. شرایط را برایش تشریح کردم. ایشان گفتند در این دو سال اخیر جو تیم این گونه شده و همیشه به این شکل نبوده است.

من گفتم دیگر صلاح نمی‌بینم در استقلال بمانم.