در ادامه مسابقات هفته دهم لیگ دسته اول باشگاه‌های امارات دوشنبه در مهم‌ترین دیدار دو تیم الشعب و الامارات به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم الشعب با ۳ گل حریف خود را شکست داد. تیم فوتبال الشعب در باشگاه‌های امارات موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر الامارات را شکست دهد. این بازی درحالی انجام شد که جواد کاظمیان و علی سامره در ترکیب تیم الشعب و همچنین رضا عنایتی و حسین کعبی نیز برای تیم الامارات به میدان رفتند.تیم فوتبال الشعب در دقیقه ۳۲ توسط جواد کاظمیان مهاجم ایرانی به اولین گل دست یافت تا برتری مطلق خود در این میدان را به دست آورد. این تیم در نیمه دوم نیز دو بار در دقایق۵۰ و ۶۲ به ترتیب توسط محمد ابراهیم و سیف محمد به گل دست یافت تا همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی بمانند.

این پیروزی مجموع امتیازات الشعب را به ۲۲ رساند و این تیم با تفاضل گل ۱۲ در صدر جدول لیگ دسته اول باشگاه‌های امارات قرار گرفت. در آن طرف میدان نیز الامارات ۸ امتیازی باقی ماند و تا رده یازدهم جدول سقوط کرد.

جواد کاظمیان با گلی که در این بازی به ثمر رساند، مجموع گل‌های زده خود در این فصل از رقابت‌های لیگ باشگاه‌های امارات را به ۷ رساند و همراه با رضاعنایتی در رده سوم بهترین گلزنان لیگ امارات قرار گرفت. اکنون علی سامره با ۱۱ گل صدرنشین گلزنان امارات است.