فوتسال ایران در روسیه

تیم امید فوتسال کشورمان برای رویارویی با تیم فوتسال روسیه آبان‌ماه سال آینده به این کشور سفر می‌کند.

در پی شرکت تیم فوتسال روسیه در تورنمنت چهارجانبه تهران مذاکراتی بین مسوولان فوتسال ۲ کشور ایران و روسیه انجام شد که قرار شد تیم فوتسال روسیه در سال آینده پذیرای یکی از تیم‌های فوتسال کشورمان باشد.

براساس توافق طرفین تیم فوتسال امید کشورمان آبان ماه سال آینده به روسیه سفر کرده و ۲ بازی تدارکاتی را برابر تیم ملی این کشور برگزار می‌کند. همچنین تیم فوتسال امید ایران در ازبکستان نیز بازی‌های تدارکاتی برگزار می‌کند که زمان آن پس از رایزنی مسوولان فوتسال دو کشور مشخص می‌شود. سالن اختصاصی برای تیم‌ملی بوکس

سالن ورزش‌‏های رزمی مجموعه ورزشی انقلاب تا المپیک پکن در اختیار فدراسیون بوکس قرار گرفت.

با توافق صورت گرفته میان مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون بوکس، سالن ورزش‌‏های رزمی و خوابگاه مجموعه ورزشی انقلاب تهران تا آغاز مسابقات المپیک ۲۰۰۸ پکن در اختیار فدراسیون بوکس قرار گرفت.این سالن با توجه به نتایج درخشان بوکس در بازی‌‏های آسیایی دوحه در اختیار این فدراسیون قرار گرفت تا از این پس تمام اردوها و تمرینات تیم ملی بوکس در این سالن برگزار شود.

ایران- استرالیا با قضاوت داوران قطری

بنابر اعلام فیفا چهار داور قطری بازی تیم‌های ملی امید ایران و استرالیا را قضاوت می‌کنند.

عبداله محمد بلیده داور وسط این دیدار است و صالح علی محمد منصور، ولید سلطان المنال و عبدالرحمان عبدو به عنوان کمک داوراول، کمک داور دوم و داور چهارم او را در امر قضاوت یاری می‌کنند. علیشیر مومینوف از ازبکستان نیز ناظر مسابقه خواهد بود.

این بازی ساعت ۱۵روز چهارشنبه ۹/۱۲/۸۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کریمی با هیتسفلد تمرین کرد

علی کریمی در اولین جلسه تمرین تیم بایرن‌مونیخ که توسط «اوتمار هیتسفلد»، سرمربی جدید تیم بایرن‌مونیخ هدایت می‌شد شرکت کرد.

سایت رسمی باشگاه بایرن‌مونیخ آلمان در گزارشی از اولین جلسه تمرین این تیم با حضور اوتمار هیتسفلد به بازگشت علی‌ کریمی به تمرینات پس از رهایی از مصدومیت اشاره کرده است.

هیتسفلد، جانشین فیلیکس ماگات شده است. او در اولین اظهارنظرش شانس قهرمانی بایرن‌مونیخ در بوندس‌لیگا را زیاد دانسته و گفته تمام تلاشش را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهد.

ازدحام تماشاگران، دلیل جنجال کشتی

ازدحام بیش از حد تماشاگران کشتی در سالن کم ظرفیت باعث جنجال و بی‌نظمی‌ در مسابقه کشتی راه‌آهن خراسان با گل‌گهر سیرجان شد.

امیر توکلیان سرمربی تیم کشتی راه‌آهن خراسان در این رابطه می‌گوید: دیدار تیم راه‌آهن خراسان و گل‌گهر سیرجان یکی از پیکارهای حساس و دیدنی لیگ برتر کشتی بود که با استقبال چشمگیر تماشاگران همراه شد اما در نهایت همین ازدحام بیش از حد در سالن مسابقات باعث اخلال و بی‌نظمی در پیکارها شد به گونه‌ای که تماشاگران با سنگ و آجر به سمت داوران و کشتی‌گیران هجوم آوردند و در نهایت انجام کشتی وزن ۱۲۰کیلوگرم نیز لغو شد.

یونگ از این هفته در تمرین استقلال

رییس سازمان فوتبال باشگاه استقلال مدعی است تئودور یونگ از هفته جاری با حضور در تمرینات تیم فوتبال این باشگاه تمرینات آبی پوشان را زیر نظر می‌گیرد.

با وجود اینکه هنوز هیات‌مدیره باشگاه استقلال نظر نهایی را درخصوص تقویت کادر فنی این تیم اعلام نکرده است، امیر قلعه‌نویی رییس سازمان فوتبال این باشگاه از توافق نهایی با تئودوریونگ هلندی برای حضور در کادر فنی آبی‌پوشان خبر داد.

قلعه‌نویی مدعی است یونگ از هفته جاری با حضور در جمع مربیان استقلال به عنوان یکی از اعضای کادر فنی صمد مرفاوی را همراهی می‌کند.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مدیران باشگاه با هدف بررسی بحث حضور مربی خارجی در کادر فنی این تیم روز دوشنبه هفته جاری تشکیل جلسه می‌دهند و در صورت توافق، تئودوریونگ و یا هر مربی خارجی مدنظر سازمان فوتبال باشگاه به جمع آبی پوشان می‌پیوندد.

هفته هجدهم لیگ برتر

گروه ورزش- فدراسیون فوتبال برنامه بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر را اعلام کرد. تمام بازی‌های این هفته ۲۰بهمن‌ برگزار می‌‌شوند.

برنامه کامل این مسابقات به شرح زیر است:

* فجرسپاسی شیراز- استقلال تهران، ساعت ۱۳:۳۰* ورزشگاه حافظیه شیراز

* ذوب‌آهن اصفهان- مس کرمان، ساعت ۱۴:۳۰* ورزشگاه فولادشهر اصفهان

* فولاد خوزستان- پاس تهران، ساعت ۱۴:۳۰* ورزشگاه تختی اهواز

* راه‌آهن- استقلال اهواز، ساعت ۱۴:۳۰* ورزشگاه اکباتان تهران

* صباباطری- سایپا، ساعت ۱۴:۳۰* ورزشگاه درخشان رباط کریم

* ملوان بندرانزلی-‌پیکان تهران، ساعت ۱۴:۳۰* ورزشگاه تختی انزلی

* ابومسلم خراسان- برق شیراز، ساعت ۱۴:۳۰* ورزشگاه ثامن الائمه مشهد

* پرسپولیس- فولاد مبارکه سپاهان، ساعت ۱۵:۳۰* ورزشگاه آزادی تهران