راه‌آهن خراسان با پیروزی برابر گل گهرسیرجان قهرمان دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد در گروه B شد. در هفته پنجم لیگ برتر کشتی آزاد و در حساس‌ترین مسابقه تیم راه‌آهن خراسان در سیرجان به مصاف گل گهر رفت که راه‌آهن با پیروزی پنج بر دو مقابل میزبان، قهرمان دور رفت گروه B شد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم، مسعود اسماعیل‌پور با پیروزی شش بر صفر مقابل علی اصغر سلیمانی اولین پیروزی را نصیب راه‌آهن کرد. اما، در وزن ۶۰‌کیلوگرم مهدی تقوی با برتری شش بر دو مقابل مصطفی آخوندی که در سه تایم به دست آمد، شکست در کشتی اول را جبران کرد.

\در ادامه ، مسعود واحدی با غلبه بر محسن بابایی و مهدی بهابسته با برتری دو بر یک مقابل امیر دمیر کلاهی راه‌آهن را سه بر یک پیش انداختند که در ادامه محمدباقر عالی با برد چهار بر دو مقابل مجید خدایی فاصله را کم کرد.

در دیگر مسابقه این گروه پاس تهران با شکست شش بر یک مقابل یاقوت سبز قائمشهر شوک بزرگی را متحمل شد. عارف علیزاده، سعید احمدی، جعفر قاسمی، مهدی حاجی‌زاده، محمد صادق‌زاده و سید ساجد جلالی شش پیروزی را نصیب تیم میزبان کردند و تنها برد پاس توسط مهدی صادق‌نژاد در وزن ۷۴‌کیلوگرم به دست آمد.

شکست خورشیدی از علیزاده، باخت مهدی شیرازی مقابل جعفر قاسمی و شکست یاسر قربانی از محمد صادق‌زاده از جمله نتایجی بودند که کادر فنی پاس انتظار این سه شکست را نداشتند.

پاس تهران با قبول سه شکست از چهار دیدار خود در دور رفت شانس صعودش به حداقل رسید.

در گروه A نیز پنج‌شنبه یک دیدار برگزار شد که تبرک خراسان شش بر یک میزبان خود صدرای زیرآب را مغلوب کرد. پیروزی علی رجب‌زاده مقابل امیر عاشوری و برتری حامد تاتاری مقابل کاظم محسنی‌نیا از جمله پیروزی‌های تبرک در این مسابقه بودند.

با انجام دیدار نفت تهران و صنایع همدان، دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد به پایان می‌رسد. نفت در صورت پیروزی قهرمان دور رفت گروه A خواهد شد.