ماتراتزی مرد صلح جهان شد

سازمان صلح جهانی جایزه مرد صلح جهان را به مدافع ملی پوش ایتالیا اهدا کرد تا ماتراتزی به عنوان سفیر صلح بین‌المللی معرفی شود.

بعد از مسابقات جام جهانی ۲۰۰۶، درگیری مارکو ماتراتزی با زین‌الدین زیدان در دیدار پایانی جو بدی علیه مدافع ایتالیایی به وجود آورد، اما روز گذشته سازمان صلح جهانی نشان مرد صلح جهان را به وی اهدا کرد. کارلوس پرالتا، یکی از مسوولان بلند پایه باشگاه اینترمیلان در این رابطه گفت: «از انتخاب ماتراتزی به عنوان نماد صلح جهانی خوشحالیم و امیدواریم که در آینده نزدیک یک تورنمنت بزرگ با حضور چند تیم ملی برای صلح ملت‌ها برگزار شود». ماتراتزی در دیدار پایانی جام جهانی ۲۰۰۶ با زیدان درگیری شدیدی داشت و به همین دلیل از سوی فیفا محروم شد و نتوانست در ۲ مسابقه برای تیم ملی ایتالیا بازی کند. چلسی، فینالیست جام اتحادیه

FootballRoad - تیم فوتبال چلسی با شکست ویکامب در رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس، به دیدار فینال این بازی‌ها راه یافت.

چلسی که در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس دیشب در استمفورد بریج میزبان ویکامب بود، ۴ بر صفر از سد مهمان خود گذشت. دیدار رفت دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسیده بود و چلسی با پیروزی در دیدار برگشت، در مجموع ۵ بر یک مقابل ویکامب به برتری رسید و راهی دیدار فینال این رقابت‌ها شد. آندری شوچنکو در دقایق ۲۴ و ۴۴ و فرانک لمپارد در دقایق ۶۹ و ۹۰ گل‌های چلسی را وارد دروازه حریف کردند.

کالدرون دنبال خبرچین می‌گردد

دیاریو اسپورت- رامون کالدرون، رییس رئال مادرید در صدد است تا خبرچین باشگاه را پیدا کند.

کالدرون از این مساله به خشم آمده که چگونه جزئیات جلسه محرمانه وی با بازیکنان که هفته گذشته برگزار شده، از طریق رادیو مارکا منتشر شده است و در این میان میاتوویچ را مقصر اصلی می‌داند.این در حالی است که بازیکنان رئال همگی مدعی شده‌اند که حتی کلمه‌ای از جریانات جلسه را فاش نکرده‌اند و کالدرون مجبور شده انگشت اتهامش را به سوی کادر اجرایی نشانه برود.

«زانتی» به تیم‌ملی آرژانتین دعوت شد

رویتر- «خاویر زانتی» مدافع آرژانتینی که در نهایت شگفتی از ترکیب تیم‌ملی کشورش در رقابت‌های جام‌جهانی۲۰۰۶ کنار گذاشته شده بود، برای حضور در دیدار دوستانه مقابل فرانسه به اردو دعوت شد. «الفیو باسیل» سرمربی تیم آرژانتین برای دیدار تدارکاتی که در فرانسه انجام می‌شود، سه بازیکن جدید را دعوت کرده که یکی از آنان «فرناندو گاگو» عضو تازه باشگاه رئال‌مادرید است.