دوپینگ ملی‌پوشان فوتبال فاش شد

گروه ورزش- دیروز رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در مصاحبه مطبوعاتی خود مساله‌ای را فاش کرد که شاید در آینده جنجال بزرگی در فوتبال ایران بسازد. دکتر علیمرادی خبر از دوپینگ چند ملی‌پوش قبل از شروع جام‌جهانی فوتبال داد. البته آنها با بازیکنان دوپینگی برخورد قانونی نکردند. علیمرادی می‌گوید: «اعلام نشدن اسامی آنها و عدم برخورد جدی، خلاف مقررات بود. اما در آن زمان مصلحت این بود که حکم صادر نشود. چرا که فدراسیون فوتبال زیر سوال می‌رفت». تهران میزبان والیبال نشسته جهان شد

گروه ورزش- شرایط میزبانی تهران برای مسابقات والیبال نشسته جام باشگاه‌های جهان بهتر از اصفهان و کیش است. ستاد اجرایی این مسابقات هم میزبانی مسابقات را به تهران داد. سومین دوره بازی‌های والیبال نشسته باشگاه‌های جهان از ۱۵ تا ۲۳اردیبهشت ۸۶ برگزار می‌شود. محمد کریمی، موسوی و هادی رضایی هم به عنوان مدیر اجرایی، دبیر و مسوول فنی مسابقات انتخاب شده‌اند. قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته ایران در این مسابقات شرکت می‌کنند.

استارت کبدی با پیروزی

گروه ورزش- تیم‌ملی کبدی ایران مسابقات قهرمانی جهان را با برد شروع کرد. دیروز ملی‌پوشان ایران در بمبئی هندوستان با کره‌جنوبی بازی کردند و برنده شدند. آنها حریف خود را با نتیجه ۸۰ بر ۱۷شکست دادند. ایران در مرحله مقدمات بازی‌ها با کره‌جنوبی، انگلیس و نپال هم‌گروه است و به عنوان سرگروه، شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد دارد. دومین بازی ایران هم مقابل انگلیس برگزار می‌شود.

اژونگ احتمالا می‌رود

گروه ورزش- اژونگ اژونگ ۱۸ساله پولی را از استقلالی‌ها خواسته که آنها نمی‌توانند آن را پرداخت کنند. این مهاجم کامرونی دیروز با امیر قلعه‌نویی صحبت کرد اما پول زیادی برای ثبت قرارداد خواسته که قلعه‌نویی آن را قبول نکرده. البته مبلغ درخواستی اژونگ هنوز فاش نشده اما گفته می‌شود اختلاف قیمت پیشنهادی استقلال و اژونگ خیلی زیاد بوده. استقلالی‌ها به این مهاجم ۲۴ساعت فرصت دادند تا فکر کند و تصمیم بگیرد. امروز تکلیف نهایی اژونگ مشخص می‌شود.

بایرن کریمی را نمی‌فروشد

فاینال اسپورت‌نیوز- فلیکس ماگات سرمربی بایرن مونیخ قصد ندارد علی کریمی را در فصل نقل و انتقالات زمستانی به تیم دیگری منتقل کند.ماگات در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود با سایت این باشگاه در پاسخ به سوال خبرنگار سایت مبنی بر اینکه آیا قصد دارد علی کریمی را به باشگاه الاهلی بفروشد گفت: درحال حاضر ما فقط به اهدافمان در نیم فصل دوم رقابت‌ها و موفقیت در مسابقات بوندس لیگا و لیگ قهرمانان فکر می‌کنیم و این کار با نفرات حال حاضر ما صورت خواهد گرفت.با توجه به گفته‌های ماگات و مهلت نقل و انتقالات زمستانی که روز ۳۱ ژانویه به پایان می‌رسد، بعید به نظر می‌رسد بایرن مونیخ بعد از خداحافظی دایسلر از بایرن، علی کریمی را به تیم دیگری منتقل کند.

بوندس‌لیگا بیست تیمی می‌شود

گروه ورزش- فرانتس بکن باوئر برای بازی‌های باشگاهی آلمان خواب‌های تازه‌ای دیده است. در گزارش بیلد آمده که باوئر، از سران برگزاری بوندس لیگا خواسته تا تعداد تیم‌های این لیگ را بیشتر کند. به همین خاطر احتمال می‌رود با قبول پیشنهاد بکن باوئر از فصل آینده بوندس لیگا با بیست تیم برگزار شود. حذف تعطیلات طولانی بوندس لیگا هم از دیگر برنامه‌های باوئر است.

عنایتی ۲میلیون دلار می‌ارزد

گروه ورزش- باشگاه الاهلی امارات این بار دست روی عنایتی گذاشته است. اما این در حالی است باشگاه الامارات نمی‌خواهد مهاجم ایرانی‌اش را به این راحتی از دست بدهند. آنها ۲میلیون دلار روی عنایتی قیمت گذاشته‌اند. باشگاه الاهلی هم که در فصل اول با مشکل مهاجم روبه‌رو بود به شدت خواهان جذب این بازیکن ایرانی است تا مشکلاتش در خط حمله برطرف شود.

مرفاوی: حضور قلعه‌نویی عجیب نبود

گروه ورزش- «حضور قلعه‌نویی در تمرین استقلال عجیب نیست.» این حرف‌های صمد مرفاوی است. او معتقد است که قلعه‌نویی در تیم مسوولیت دارد و باید در کنار تیم باشد. سرمربی استقلال درباره طومار بازیکنان علیه او و قلعه‌نویی نیز می‌گوید: «هیچ طوماری در کار نبوده است. این حرف‌ها فقط شایعه است.»

مهاجم برزیلی فولاد سه‌ساله بست

گروه ورزش- مهاجم برزیلی فولاد صبح دیروز قراردادش را رسما با این تیم امضا کرد. فابیو همپل، بعد از تست پزشکی به همراه نمایندگان باشگاه فولاد به هیات‌فوتبال استان خوزستان رفت و قراردادی سه‌ساله با این تیم امضا کرد.

خطیبی نمی‌آید

گروه ورزش- پیوستن خطیبی به پرسپولیس و استقلال تقریبا منتفی شد. این بازیکن قصد جدایی از الشارجه را ندارد و می‌گوید: «قصد ترک امارات را ندارم. فقط در یک صورت از اینجا می‌روم. آن هم اگر پیشنهادی از تیم‌های اروپایی داشته باشم.»قرارداد خطیبی با الشارجه شرط و شروط‌های زیادی دارد. یکی از بند‌های قرارداد این بازیکن این است که فقط اگر از اروپا پیشنهاد داشته باشد می‌تواند این تیم را ترک کند. به همین خاطر احتمال پیوستن او به استقلال برای جام‌ باشگاه‌ها منتفی است.

هامبورگ بدون مهدوی‌کیا برد

گروه ورزش- هامبورگ در آخرین دیدار تدارکاتی‌اش قبل از شروع دور برگشت بوندس‌لیگا توانست با دو گل آلتونا را شکست دهد. نکته جالب توجه اینکه مهدوی‌کیا بازیکن ایرانی‌ هامبورگ به خاطر سرماخوردگی در این بازی حضور نداشت. دال، سرمربی هامبورگ درباره بازی گفت: «بازی خیلی خوبی بود. برای ما این بازی‌ها فقط قرار گرفتن بازیکنان در شرایط مسابقه است و اینکه بازیکن آسیب‌دیده‌ای روی دست ما نماند.»